رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت بوشهر:

کمبود کالا نداریم

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مردم از خرید بیش از نیاز، خودداری کنند، زیرا محدویتی برای تولید و تامین کالا‌های مورد نیاز وجود ندارد.

کمبود کالا نداریمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی در نشست با نمایندگان شرکت‌های پخش و عمده فروشان استان بوشهر افزود: پس از دریافت گزارش شرکت‌های پخش درباره تامین و توزیع کالا‌های مورد نیاز شهروندان مشخص شد، هیچ کمبود کالایی در استان نداریم.

وی با اشاره به برخی شایعات بی اساس مبنی بر کمبود کالا در بازار، ادامه داد: به علت بروز مشکلاتی در بخش حمل و نقل، محدودیت‌هایی در زمینه انتقال کالا از مراکز تولیدی ایجاد شده بود که با توجه به تامین لاستیک کامیون داران، مشکل رانندگان حل و بارگیری کالا از سر گرفته شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: بنابراین کمبود برخی اقلام به زودی برطرف می‌شود و مردم نگران تامین نیازمندی‌هایشان نباشند.

حسینی محمدی گفت: با همکاری دستگاه‌های مربوط، کار‌های لازم برای تامین وسایل نقلیه و همچنین امنیت کامیون‌ها صورت گرفته و لازم است شرکت‌های پخش برای تامین کالا‌های مورد نیاز مردم بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/ک

مردم از خرید بیش از نیاز خودداری کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.