فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) عنوان کرد؛

برگزاری تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در قم

سردار احمدی گفت: اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان ‌با هدف نمایش اقتدار و شکوه ایران اسلامی در قم برگزار می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) عنوان کرد: به منظور نمایش بخشی از اقتدار و شکوه ایران اسلامی، اجتماع بزرگ بسیجیان در قم برگزار می‌شود.

وی از تجمع ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان در کشور در مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) خبر داد و گفت: گردان‌های بیت‌المقدس در سطح کشور رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) را برگزار می‌کنند که همزمان اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گردان‌های الی بیت‌المقدس استان قم نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد : این تجمع باشکوه که پنجشنبه ۱۲ مهرماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۱ در مصلی قدس قم برگزار خواهد شد، نمایشی از اقتدار بسیج مردمی در شرایط جنگ اقتصادی و روانی جدید است تا دشمن بداند ملت ایران برای مقابله با هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن و عملیات روانی آنها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همواره آماده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر نظام اسلامی ایران از مهمترین اهداف برگزاری این اجتماع باشکوه عنوان شده است.

احمدی بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که با هوشیاری ملت ایران نقشه‌های دشمنان خنثی‌ شده است.

انتهای پیام/ح

 اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در قم برگزار می‌شود

برچسب ها: سرویس سیاسی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار