برگزاری نشست مشترک دبیرکل فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی

نشست دبیرکل فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته و سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز در دفتر دبیرکل برگزار شد.

برگزاری نشست مشترک دبیرکل فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، نشست مشترک محمدرضا ساکت ، پریا شهریاری و مارکو اوکتاویو صبح امروز (سه شنبه) از ساعت 10 صبح در دفتر دبیرکل برگزار شد و برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست دبیرکل فدراسیون خطاب به اوکتاویو تصریح کرد : به کار شما اطمینان کامل داریم. به همین دلیل حمایت همه جانبه ای را از تیم ملی فوتبال ساحلی بکار گرفته ایم و باوجود اینکه اعزام تیم ها سختی های خود را دارد، اما اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در پرتغال را جهت آماده سازی مناسب برای مسابقات جام بین قاره ای نهایی کردیم. امیدواریم تا با هدایت و درایت شما همانند گذشته به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه فدراسیون تاکید کرد : برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی به بهترین شکل ممکن درحالی پیگیری است و تمام هدف ما این است که مسیری را که از چند سال قبل بنا کردیم ، همچنان با قدرت ادامه بدهیم و به موفقیت های بیشتری برسیم. خوشحالم که باوجود مشکلات متعدد از برنامه های کادرفنی حمایت شده است و امیدواریم تا در اردوی کشور پرتغال به حداکثر هماهنگی برسیم چرا که در این اردو و در مسابقات جام بین قاره ای از جوان هایی استفاده خواهیم کرد که اولین حضور رسمی خود در مسابقات بین المللی را کسب می کنند.

در ادامه این نشست، تقویم اردویی ، مسابقاتی و شرایط مورد نیاز تیم ملی فوتبال ساحلی از سوی پریا شهریاری –رییس کمیته فوتبال ساحلی تشریح شد و درخصوص دیگر جزییات مرتبط با تیم ملی فوتبال ساحلی و شرایط آن بحث و گفتگو ادامه پیدا کرد.


بیشتر بخوانید:

مرادی: با برنامه ریزی اوکتاویو به بهترین افتخارات خواهیم رسید/ حضور برابر برزیل برای ما افتخار است

هاشم پور:نیاز به بازی های دوستانه بیشتری داریم/لیگ فوتبال ساحلی 2 قطبی شده است


انتهای پیام/

نشست مشترک ساکت و اوکتاویو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار