جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان مطرح کرد؛

هراس آمریکا از قدرت نظامی ایران

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آمریکا توان رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران را ندارد .

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار مجتبی فدا در نشست خبری همایش اقتدار بسیج در جمع اصحاب رسانه، در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی دنیای استکبار بخش عمده ای از فعالیت خود را روی موضوعات داخلی ما متمرکز کرده است.

وی ضمن برشمردن دلایل دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران گفت : موضوع اول شکست در برنامه های و ماموریت های استکبار در منطقه و مصرف هزینه 6 ترلیون دلار در خاورمیانه که دستاوردی برای استکبار جهانی به همراه نداشت.

جانشین سپاه استان اصفهان افزود : دومین موضوع به خطر افتادن امنیت رژیم صهیونیستی است که تمام این اقدامات به نوعی به امنیت این رژیم قاصب مربوط است . بعد از سخنان رهبرانقلاب  که فرمودند در 25 سال آینده اسراییل در منطقه خاور میانه حضور نخواهد داشت ، اسراییل و امریکا احساس خطر کرده اند .

فدا ضمن اشاره به ناتوانی امریکا از جنگ مستقیم با جمهمری اسلامی ایران گفت : امریکا به واسطه هزینه بالا ، تلفات و  عدم توانایی در رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران باعث شده تمام توانایی خود را روی موضوعات داخلی ما متمرکز کند .

وی در خصوص توان موشکی جمهمری اسلامی ایران ادامه داد :چهارمین موضوع قدرت بازدارندگی و توان موشکی جمهوری اسامی ایران است .توانایی های بالای موشکی ما باعث شده که قدرت پاسخگویی به تمام تهدیدات دشمنان را داشته باشیم این ظرفیت برای نظام فراهم شده که در مواجهه با دشمنان توانایی مقابله با دشمنان خود را دشته باشد .

جانشین سپاه استان اصفهان ضمن اشاره به توانمندی های سازمان بسیج افزود : یکی از مجموعه هایی که در شرایط حساس توان و ظرفیت بالا برای دفاع از جمهوری اسلامی را دارد  سازمان  بسیج است که  امروز هم در صحنه حمایت و همبستگی  ، وحدت ملی و انسجام از ابتدای شهریور ماه سه مرحله رزمایش را آغاز کرده است .

فدا ادامه داد : در مرحله اول  این رزمایش از نهم شهریور در سراسر کشور با سازماندهی و اعزام نیروهای جهادی آغاز گردید که بخش عمده آن در حاشیه مناطق محروم بود . مجموعه استان اصفهان در مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان استان ، سپاهیان حضرت محمد رسول الله یک بیش از 356 گروه جهادی به نقاط محروم و نیازمند اعزارم کرد که در این 365 گروه 4 هزار نفر نیرو را بکارگیری شده است که عمده فعالیت این گروه ها پیرامون مباحث بهداشتی ، عمرانی ، خدماتی ، درمانی ، آبرسانی ، اقتصاد مقاومتی و استغال زایی است .

وی افزود : مرحله دوم رزمایش به تناسب و زمان بندی که سازمان بسیج مشخص کرده بود  شامل فراخوانی و حفظ انسجام گردان های بیت المقدس  بود که در استان اصفهان در روز 21 شهریور در شهر اصفهان و شهرستان های استان برگزار شد و شاهد رژه و حضور با شکوه بسیجیان در استان اصفهان بودیم .

جانشین سپاه استان اصفهان ادامه داد :مرحله سوم همایش روز جمعه 13 مهر ماه  در شهر اصفهان برگزار خواهد شد و شامل فراخوانی،  سازماندهی ، اعزام و استقرار در محل تعین شده است که این مراسم با حضور یکی از مقامات لشکری برگزار خواهد شد.

فدا افزود : در راستای خدمت رسانی و کمک به مردم روز جمعه  یک مجموعه درمانی در سپاهان شهر افتتاح خواهد شد که این مجموعه در زمینی به مساحت 12 هزار  متر و 7 هزار متر زیربنا شامل بخش های عمومی ، تخصصی و فوق تخصصی  با تجهیزات مدرن روز خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون فشار های اقتصادی دشمنان و نقش سپاه پاسداران در ایجاد آرامش روانی در کشور گفت : در سازمان بسیج ماموریت های مختلفی در ضمینه کمک به دولت در بخش های مبارزه با گران فروشی ، احتکار و قاچاق کالا صورت میگیرد  همچنین سازمان بسیج در آرام سازی و کنترل بازار و در بصیرت و آگاهی بخشی و بیان توطعه های دشمنان ظرفیت های خود را بکارگیری کرده است  .

 

انتهای پیام /س

نشست خبری همایش اقتدار بسیج در جمع اصحاب رسانه

 

 

برچسب ها: سپاه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.