آذرخش بندرعباس- پارسیان شهرقدس/ جدال برای خروج از بحران

تیم آذرخش بندرعباس برای کسب چهارمین پیروزی خود در لیگ برتر فوتسال و خروج از بحران به مصاف تیم پارسیان شهرقدس می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم آذرخش بندرعباس برای کسب چهارمین پیروزی خود در لیگ برتر فوتسال و خروج از بحران به مصاف تیم پارسیان شهرقدس می رود.
در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۸ فردا( پنجشنبه) تیم آذرخش در سالن فجر میزبان تیم پارسیان شهرقدس است.
آذرخشی ها که این فصل هم همانند دوره های گذشته با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند، برای خروج از بحران تنها به پیروزی مقابل نماینده شهر قدس و کسب هر ۳ امتیاز این مسابقه فکر می کنند.
نماینده استان از ۱۱ مسابقه گذشته ۳ برد مقابل ارژن شیراز ، اهورا بهبهان و مقاومت قرچک ، ۲ تساوی برابر مقاومت البرز و شهرداری ساوه و ۶ باخت مقابل شهروند ساری، حفاری اهواز ، سوهان محمدسیما قم ، گیتی پسند اصفهان ، سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد در کارنامه دارد.
در جدول رده بندی و تا پایان هفته یازدهم تیم آذرخش بندرعباس با کسب ۱۱ امتیاز دهم است و تیم پارسیان شهر قدس نیز با ۱۰ امتیاز در مکان یازدهم جای دارد.
مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با شرکت ۱۴ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند.
تیم آذرخش بندرعباس در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با وجود مشکلات مالی فراوان با نمایشی قابل قبول و کسب ۳۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی جای گرفت.
انتهای پیام/ب

آذرخش بندرعباس از پارسیان شهر قدس میزبانی می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.