برگزاری نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کرمانشاه

نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه در محل فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه به ریاست حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور رستمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت؛ دارابی؛ مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری؛ شهبازی؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی؛ عزیزی؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ جمالی نیا؛ فرماندار سرپل ذهاب و جمعی از مسئولین و کارشناسان عضو کارگروه امروز برگزار شد .

رستمی در این نشست، گزارش جامعی از واحدهای صنفی و صنعتی آسیب دیده در زلزله را ارائه نمود و گفت: 65% از واحدهای آسیب دیده در شهرستان سرپل ذهاب هستند که 247 میلیارد تومان میزان تسهیلات مورد نیاز آن ها می باشد.

وی افزود : واحدهای صنفی در مرحله اول شامل تسهیلات نمی شدند که با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت استاندار محترم؛ واحدهای صنفی هم شامل تسهیلات مناطق زلزله زده شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: شرکت های تولیدی بزرگ پس از تایید وزارت صمت باید به کارگروه ملی ارجاع شوند که در این خصوص دچار مشکلات و موانعی هستیم و بعضا زمان زیادی برای اخذ نتیجه صرف می شود.

رستمی در ادامه تصریح کرد: برخی از واحدهای صنفی تمایلی به دریافت تسهیلات ندارند و کارهای اداری خود را پیگیری نمی کنند که این مهم بخش عمده ای از عدم پرداخت تسهیلات به واحدهای صنفی را تشکیل می دهد .

 

 

انتهای پیام/د

65% از واحدهای آسیب دیده در شهرستان سرپل ذهاب هستند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار