بردبار، قضاوت در باری های المپیک جوانان آرژانتین را از دست داد

تنها نماینده داور بوکس کشورمان به خاطر سهمیه وایلد کارت فدراسیون جهانی از قضاوت در المپیک جوانان آرژانتین حذف شد.

بردبار،  قضاوت در باری های المپیک جوانان آرژانتین را از دست دادبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک بردبار تنها نماینده داور ایران در بازی های بوکس المپیک جوانان آرژانتین از قضاوت حذف شد.  طبق قوانین فدراسیون جهانی اگر کشوری از سهمیه وایلد کارت برای شرکت در بازی استفاده کند ، نمی تواند داور به مسابقات اعزام کند . 

پیش از حذف این داور برای قضاوت در المپیک جوانان آرژانتین 2018  ، با توجه به دعوت رسمی که از بردبار برای قضاوت در المپیک شده بود بلیط رفت و برگشت این داور تهیه شده بود اما در حال حاضر سفر تنها نماینده داور بوکس ایران لغو شد . از ابتدا قرار بر این بود که به دلیل نداشتن شانس کسب مدال تنها بابک بردبار به عنوان داور  به المپیک جوانان اعزام شود . باید به این نکته اشاره کرد با توجه به رزومه ای که بربار داشته است می توانست تا فینال مسابقات در کادر داوری قرار بگیرد.

سجاد موسوی تنها نماینده بوکس در  وزن 81- کیلوگرم  در بازی های المپیک جوانان آرژانتین 2018 است که  پنج شنبه با استفاده از سهمیه وایلد کارت به آرژانتین اعزام خواهد شد. هدایت این مربی را  در این رقابت  اسفندیار محمدی برعهده خواهد داشت. 


بیشتر بخوانید:

ثوری: اردو تیم ملی بوکس در مهرماه برگزار می‌شود

تنها یک بوکسور از ایران به المپیک آژانتین اعزام می‌شود

ثوری: موسوی نماینده بوکس ایران در المپیک آرژانتین است


انتهای پیام/

حذف بردباری برای قضاوت در بازی های المپیک جوانان آرژانتین 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار