سرپرست میراث فرهنگی گرمی؛

مشکلات اقامتگاه بوم گردی «شاوون» در گرمی بررسی شد

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی از بررسی نواقص و مشکلات اقامتگاه بوم گردی روستای شاوون واقع در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد رحیمی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی ظهر چهارشنبه در بازدید از اقامتگاه بوم گردی شاوون تصریح کرد: این اقامتگاه به همت بخش خصوصی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه اقامتگاه بوم گردی شاوون با چهار اتاق و یک آلاچیق عشایر از نمونه های موفق اقامتگاه های بوم گردی در کشور با زیبایی بصری قابل توجه است، اضافه کرد: بخش خصوصی توانسته با رعایت اصول، نسبت به تجهیز این اقامتگاه اقدام کند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی ادامه داد: در بررسی مشکلات اقامتگاه ارائه تسهیلات از سوی سرمایه گذار درخواست شد که پرداخت تسهیلات به میزان 730 میلیون تومان در کمیته اشتغال شهرستان مصوب شده است.

رحیمی تاکید کرد: این طرح جهت دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شده و در پی دریافت تسهیلات پیش بینی می شود به شکل قابل توجهی شاهد رونق این اقامتگاه باشیم.

وی همچنین به بررسی مشکلات راه دسترسی به اقامتگاه در روستای شاوون اشاره و گفت: با همکاری سایر دستگاه ها از جمله فرمانداری گرمی به دنبال بهبود وضعیت راه دسترسی آن هستیم.

انتهای پیام/ح

پرداخت تسهیلات به اقامتگاه بوم گردی شاوون در گرمی

برچسب ها: گردشگری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.