اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته ناجا

فرمانده انتظامی استان گلستان از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته ناجا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:هفته ناجا با شعار پلیس مقتدر، امین مردم، از سیزدهم مهرماه آغاز می‌شود و تا نوزدهم مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: بیش از یکصد برنامه در طول هفته ناجا به اجرا در می‌آید که چهل برنامه آن محوری است.

سردار جاویدان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان، حضور پرشور در نماز جمعه، ویزیت رایگان به عنوان طرح مردمیاری، برگزاری صبحگاه مشترک از مهمترین برنامه‌های هفته ناجاست.

وی گفت: همچنین نمایشگاه تجهیزات پلیس، دیدار با خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران، افتتاح دو کلانتری آزادشهر و گالیکش، کلنگ زنی ستاد انتظامی شهرستان رامیان و همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک نیز در لیست برنامه هاست.

سردار جاویدان گفت: همایش پلیس امنیت و اصناف، شب شعر عاشورایی، قرائت پیام مهر و تجدید میثاق با شهدا و عطر افشانی گلزار شهدا نیزطی هفته ناجا برگزار می‌شود.

وی  همچنین در رابطه با کشفیات قاچاق کالا و ارز گفت: بیشترین کالا‌های کشف شده در ۶ ماهه امسال مواد خوراکی، برنج، سوخت، لوازم یدکی، لاستیک، لوازم خانگی، قطعات رایانه ای، کود شیمیایی و سموم بوده که ارزش ریالی آن حدود ۱۴۴ میلیارد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه با بیان اینکه در حوزه تصادف درون شهری و برون شهری با افزایش و کاهش آمار روبرو بوده ایم،گفت: در شش ماه نخست امسال تصادفات منجر به فوت تعداد ۶۰ نفر و در حوزه مصدومان ناشی از تصادفات هم ۱۲۶ نفر معادل ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته ایم.

وی افزود: در همین زمان تصادفات درون شهری ۱۱ درصد افزایش داشته که در مهرماه با کاهش روبرو بوده و تعداد مجروحان هم سه درصد کاهش داشته است.

جاویدان گفت: به رغم تدابیر پیشگیرانه، ۸۶ درصد از متوفیان تصادفات درون شهری و برون شهری را عابران پیاده و موتوسوران تشکیل می‌دهند که از بالاترین آمار در سوانح رانندگی برخوردارند.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۹۵۸ هزار و ۲۹۰ مورد در حوزه پلیس راه اعمال قانون انجام شده که رقم بسیار بالایی است.

انتهای پیام/م
 

بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته ناجا اجرا می شود

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.