فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 71 فقره سرقت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی 48 ساعت گذشته با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : علاوه بر کشف 71 فقره سرقت، 32 نفر از سارقان نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی گفت : بیشتر سرقت های کشف شده مربوط به سرقت تلفن همراه با 12 فقره،قطعات و محتویات داخل خودرو هرکدام با 10فقره و داخل خودرو 10فقره می باشد.

سرهنگ براری مبارزه با قاچاق کالا را از دیگر اقدامات پلیس برشمرد و گفت: 340 کیلوگرم چای قاچاق از یک قاچاقچی به ارزش 270 میلیون ریال خبر داد.

رئیس پلیس کرمانشاه همچنین از توقیف 73 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متختلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل شدند.

وی در پایان و با بیان اینکه از تمام توان خود به منظور مقابله با سرقت استفاده خواهیم کرد، گفت: خوشبختانه پلیس توانسته است با اقدامات شبانه روزی خود روند کاهشی به وقوع سرقت ها بدهد

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب گفت: با وجود نیروهای مسلح مقتدر و کارآزموده و اتحادی که میان آن ها برقرار است شاهد امنیت بسیار خوبی در نقاط مختلف کشور هستیم.

علی عزیزیان در دیدار با فرمانده هنگ مرزی سومار گفت : امروز ایران اسلامی به یکی از امن ترین کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در شرایطی که با اقدام نابخردانه برخی کشورهای منطقه و همراهی کشورهای مستکبر شاهد درگیری های زیادی در منطقه هستیم اما ایران در اوج امنیت و اقتدار به سر می برد.

سرهنگ عزیزیان تصریح کرد: این اقتدار و امنیت جز با تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و همدلی و اتحاد آن ها به دست نیامده است.

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: خوشبختانه این امنیت در شهرستان نیز به چشم می خورد که امیدوارم مجموعه این تلاش ها رضایت شهروندان را جلب کند.

در ادامه  مجتبی ویس مریدی فرمانده هنگ مرزی سومار نیز با تقدیر از عملکرد مجموعه انتظامی شهرستان، بر همدلی موجود میان نیروهای مرزبانی با انتظامی تاکید و تصریح کرد: امروز با وجود رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری آحاد مختلف مردم شاهد وجود امنیتی پایدار در جامعه هستیم

فرمانده انتظامی پاوه از کشف کالای قاچاق به ارزش2 میلیارد ریال در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

حیدر حق جویان گفت : ماموران انتظامی شهرستان پاوه با شناسایی محل های دپو طی عملیاتی، موفق به کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق شدند.

وی ادامه داد: در این ماموریت، ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند29 دستگاه کولر گازی، 13 دستگاه جاروبرقی و 3 دستگاه تلویزیون را کشف و محل دپوی کالاهای قاچاق را پلمب کنند.

سرهنگ حق جویان تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالاهای کشف شده به 2 میلیارد ریال می رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه همچنین با اشاره به دستگیری 2 متهم، گفت: این2 نفر به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی در پایان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای شعار سال و حمایت از کالای ایرانی با جدیت توسط پلیس شهرستان پیگیری می شود .

 

 

انتهای پیام/د

دستگیری 32 سارق در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.