کریم انصاری فرد - ناتینگهام فارست شاید وقتی دیگر

بنا بر ادعای یک رسانه انگلیسی ممکن است ناتینگهام فارست نیازی به جذب مهاجم ایرانی سابق المپیاکوس نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که از مدت ها قبل خبر انتقال کریم انصاری فرد به تیم ناتینگهام فارست بر سر زبان ها افتاده و حتی رسانه های کشورمان این انتقال را تمام شده دانسته اند، اما سایت HITC انگلیس ادعا کرد ممکن است ناتینگهام فارست نیازی به جذب مهاجم تیم ملی کشورمان نداشته باشد.

این سایت با اشاره به درخشش گرابان مهاجم 6 میلیون پوندی فارست نوشت: آیا آمادگی لویس گرابان، به این معنی است که ناتینگهام فارست نیازی به کریم انصاری‌فرد ندارد؟
غول های چمپیونشیپ ، ناتینگهام فارست، با کریم انصاری فرد ستاره ایران در جام جهانی 2018، مرتبط شده است اما آیا او برای تیم آیتور کارانکا بازی خواهد کرد؟

گرابان دارد به هواداران ناتینگهام فارست نشان می دهد که چرا این تیم برای جذب او شش میلیون پوند هزینه کرده است.

مهاجم سابق بورنموث شروع ضعیفی در «گروند سیتی » (ورزشگاه فارست) داشت ، اما اکنون با به ثمر رساندن چهار گل در سه بازی چمپیونشیپ از جمله دو گل در تساوی2-2 روز شنبه برابر بلکبرن راورز، کم کم ارزش های خود را نشان می دهد و قیمت بالای خود را توجیه می کند.

در نتیجه لزوم آوردن انتقال کریم انصاری‌فرد، بازیکن آزاد ایرانی به تیم ناتینگهام فارست دیگر ضروری و مبرم به نظر نمی‌رسد.

فارست از پایان آگوست به شدت با این بازیکن ملی پوش ایرانی در ارتباط بوده است و با توجه به مشکل گلزنی این تیم در ابتدای فصل ، بازیکنی که در فصل گذشته در 27 بازی سوپر لیگ یونان 18 گل برای المپیاکوس زد، راه حل خوبی بود.

سایت ناتینگهام پست نیز در اواخر ماه سپتامبر درباره وضعیت کریم انصاری‌فرد نوشت: باشگاه ناتینگهام فارست می‌خواست ظرف چند هفته کریم انصاری‌فرد را به خدمت بگیرد. و در آمدن او به این تیم فقط مسئله «زمان» مطرح است، نه «اگر».

اما بازگشت ناگهانی لویس گرابان به فرم ایده آل، و همچنین نمایش های امیدوارکننده اخیر داریل مورفی دیگر مهاجم فارست ، نشان می دهد که امضای قرارداد با انصاری فرد چیزی نیست که باید در اسرع وقت انجام شود.

ستاره تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه،در صورتی که به ناتینگهام فارست بپیوندد می‌تواند قدرت خط حمله این تیم را افزایش دهد اما این تیم فعلا می‌تواند روی گلزنی گرابان حساب کند.


بیشتر بخوانید:

شماره ۱۷ ناتینگهام فارست در انتظار مهاجم ایرانی

انصاری فرد عامل افزایش اعتبار کارانکا نزد هواداران ناتینگهام فارست

پیشنهاد رسمی ناتینگهام فارست به انصاری فرد رسید


انتهای پیام/

شاید ناتینگهام فارست قید انصاری فرد را بزند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار