همایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

مرحله دوم رزمایش گردان‌های بیت المقدس، عاشورا، امام حسین (ع)، امام علی (ع)، کوثر، الزهرا و بسیج فردا در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمددر حال برگزاری است.

همایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛جانشین فرمانده سپاه فتح استان با اعلام این خبرگفت:مرحله دوم رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی گردان های بیت المقدس،عاشورا،امام حسین(ع)، امام علی(ع)، کوثر، الزهرا و گروه های مختلف بسیج هم اکنون در سپاه فتح استان در حال برگزاری است.
سرهنگ انصاري افزود: اعضای گردان های ذکر شده در ۱۲ نقطه شهرستان بویراحمد به صورت ستونهاي رزمي و خودرويي با اجراي برنامه های مختلف در ساعت های از قبل تعیین شده به سمت سپاه فتح استان حرکت می‌کنند.
وي با بيان اينكه در مسير تردد اين ستون ۳۰ ایستگاه صلواتي نيز خدمات رساني مي كنند اضافه كرد: براي تامين امنيت شركت كنندگان نيز تدابير امنيتي انديشيده شده است.
انصاري گفت: رسانه ها نيز در قالب گروهان شهيد عبدياني در اين رزمايش حضور دارند.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه مرحله اول این رزمایش پيش از اين در شهرستانهاي مختلف استان برگزار شده بود ادامه داد: در این رزمایش از فرماندهان عالی رتبه هشت سال دوران دفاع مقدس و آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان سخنران دعوت شده است.
سرهنگ انصاري هدف از برگزاری این نمايش و تجمع را حفظ انسجام و آمادگی نیروهای مسلح اعلام کرد و گفت: با توجه به در پيش بودن جشن های چهل سالگی انقلاب، برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیعت با رهبری و همچنین تجدید میثاق با امام و شهیدان این نمایش اقتدار برگزار می شود.
 انتهای پیام/غ

رزمایش عاشوراییان در یاسوج

برچسب ها: بسیج ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.