اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی استان مرکزی

اجتماع بزرگ بسجیان جهادگراستان مرکزی باشعار اقتدار عاشورایی برگزار شد.

اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جهادگران بسیجی استان مرکزی در اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفره در شهر اراک علاوه بر تجدید بیعت با آرمان‌های امام و رهبری، اقتدار خود را به نمایش گذاشتندو به صورت ویدئو کنفرانس به سخنان رهبر معظم انقلاب گوش فرا دادند.

حاضران در این همایش، گروه‌های جهادی بسیجی هستند که شهریور‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.

این اجتماع مرحله دوم رزمایش محمد رسول الله است و با عنوان همایش عاشورائیان استان مرکزی و با شعار "اقتدار عاشورایی" درمصلای اراک برگزار شد.

بسیجیان سراسر استان مرکزی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین (ع)، یا زهرا (س) و عاشورا با هدف نمایش اقتدار، انسجام و ایجاد امید بین مردم و دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی و یاس و نا امیدی بین دشمنان نظام در این اجتماع بزرگ شرکت کردند.

مرحله اول رزمایش محمد رسول الله از ۹ شهریور تا ۲۹ شهریور برای سنجش آمادگی بسیجیان برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم به اجرا درآمد.

انتهای پیام /ج

اجتماع بزرگ خدمتگزاران بسیجی در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.