تصویب پرداخت ۱۰۳۱ فقره تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان

مدیرکل امور روستایی استانداری لرستان گفت: پرداخت تسهیلات به یکهزار و ۳۱ طرح اشتغالزایی روستایی از سال گذشته تا کنون تصویب شده که برخی از این تسهیلات پرداخت و قرارداد نیمی از آن‌ها منعقد و در مرحله پرداخت است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غلامرضا عبداللهی،مدیرکل امور روستایی استانداری لرستان گفت: پرداخت تسهیلات به یک هزار و ۳۱ طرح اشتغال زایی روستایی از سال گذشته تا کنون تصویب شده که برخی از این تسهیلات پرداخت و قرارداد نیمی از آن‌ها منعقد و در مرحله پرداخت است.

غلامرضا عبداللهی  افزود: با آغاز پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از سال گذشته تاکنون، یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال برای ۹۰۴ طرح مصوب شده است.


وی با بیان اینکه این طرح‌ها زمینه ایجاد بیش از سه هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی را فراهم می‌کند، اظهار داشت: میزان پرداختی به طرح‌های اشتغال پایدار روستایی محدودیت ندارد و با سود ۶ درصد پرداخت می‌شود.

 

مدیر کل امور روستایی استانداری لرستان بیان کرد: همچنین سهم لرستان از تسهیلات اشتغال زایی بانک سینا در سال‌های ۹۵ و جاری، ۴۰۰ میلیارد ریال بود که به طور کامل جذب و پرداخت شده است.

 

عبداللهی با بیان اینکه تنها چهار استان موفق به دریافت سهمیه کامل خود از این بانک شده اند، اضافه کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات به ۱۲۷ طرح، حدود ۷۵۰ فرصت شغلی در روستا‌های استان ایجاد شد.


وی افزود: سهمیه امسال لرستان از بانک سینا ۲۵۰ میلیارد ریال و اقدامات لازم برای معرفی طرح‌ها به بانک در دست اقدام است.

 

مدیرکل امور روستایی استانداری لرستان با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و ۳۷۵ دهیاری در لرستان وجود دارد، گفت: استان سه هزار و ۴۱۵ روستا دارد که از این تعداد یک هزار و ۵۶۹ روستا بالای ۲۰ خانوار است.

 

عبدالهی ادامه داد: ۶۱۶ هزار و ۷۷۰ نفر در قالب ۱۷۳ هزار و ۷۳۵ خانوار جمعیت روستایی لرستان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام /ب

 

پرداخت ۱۰۳۱ فقره تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان مصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.