ممانعت محیط زیست از ورود فاضلاب شهری به آب های کشاورزی خرمدره

رئیس محیط زیست شهرستان خرمدره از ممانعت محیط زیست از ورودفاضلاب شهری به آب های کشاورزی خرمدره خبرداد.

ممانعت محیط زیست از ورود فاضلاب شهری به آب های کشاورزی خرمدرهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ توکل سلیمانی رئیس محیط زیست شهرستان خرمدره گفت: طی بازدیدی که از کانال های ورود فاضلاب های شهری خرمدره داشتیم متاسفانه برخی مواقع فاضلابهای شهری با ورود به کانال های انتقال آب کشاورزی مورد استفاده در باغات قرار می گیرند که این موضوع از نظر محیط زیست اشکال دارد و باید شهرداری از ورود فاضلاب های شهری جلوگیری نموده و آب و فاضلاب نیز اقدامات و پیگیری های لازم جهت راه اندازی سیستم جمع آوری و انتقال فاضلاب شهری اقدام نماید .

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان خرمدره   افزود: 18 نقطه ورود فاضلاب شهری خرمدره به کانال های انتقال آب کشاورزی از سوی محیط زیست و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط شناسایی شده و مقرر گردیده از ورود فاضلاب جلوگیری به عمل آید.

سلیمانی خاطر نشان کرد: ساماندهی یکی از مسیرهای ورود فاضلاب در پارک ابریشم از سوی شهرداری خرمدره آغاز شده و فاضلاب این مسیل پس از تصفیه جهت آبیاری فضای سبز شهر استفاده خواهد شد و برای مصرف کشاورزی نیز بلامانع خواهد بود.

وی ادامه داد: انتظار داریم دستگاههای اجرایی مرتبط شهرستان در اجرای طرح ساماندهی فاضلاب شهری خرمدره با شهرداری و آب و فاضلاب همکاری داشته باشند تا شاهد وضعیت نابسامان فاضلاب و به دنبال آن مشکلات بهداشتی و زیست محیطی نباشیم.

انتهای پیام/ن

 

ضرورت ساماندهی فاضلاب شهری خرمدره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.