بسیج برخاسته از دل مردم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بسیج قشر خاص نیست بلکه برخاسته از دل مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در جمع بسیجیان استان اردبیل در سالن رضا زاداه اردبیل افزود: بسیجیان ثروت، عزت و افتخار نظام هستند، بسیج قشر خاص نیست بلکه برخاسته از دل مردم است و در تمامی عرصه کشور از جمله سازندگی و علمی و امنیت حضور موثر دارد.

وی تصریح کرد: پیام این حضور با شکوه این است که اراده و شوکت ملت ایران شکستنی نیست؛ با این هیبت بسیجی‌ها که هیبت ملت ما است شاخ آمریکا را می‌شکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه آن‌هایی که خیال می‌کنند با سختی‌ها و توطئه‌ها می‌توانند ملت ایران زیر بار ذلت ببرند، خیال باطلی دارند، افزود: آمریکا و هم پیمانانش بدانند اگر ما را بین عزت و ذلت مخیر کنند ما جا پای حسین می‌گذاریم و فریادمان هیهات من الذله است.

آیت الله عاملی تاکید کرد: این حضور باشکوه پیام بزرگی برای آمریکا دارد و آن اینکه این ملت پای بهای سنگینی که برای استقلال و حاکمیت ملی داده ایستاده است و با تمام توان از آن دفاع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲۰ هزار شهید اصلی‌ترین ثروت این مرزو بوم هستند، گفت: بزرگترین عامل وحدت ملت ایران وجود رهبر معظم انقلاب است و بزرگترین صیانت از کشور تبعیت از رهبری است؛ دشمن بداند که ملت ایران یکپارچه و یکصدا و با اتحاد در کنار یکدیگر و پشت رهبری و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد ماند.

آیت الله عاملی ادامه داد: دشمن اینگونه فکر می‌کند که می‌تواند وحدت و انسجام ما را از بین رود، ولی اشتباه می‌کند ملت ایران همیشه در هر برهه‌ای بر توطئه‌ها آگاه و در صحنه‌ها حضور دارد؛ ما امروز از همین جا می‌گوییم که آمریکا از ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر.

وی با تشکر از برپا کنندگان این اجتماع عظیم، گفت: بسیجیان ثروت، عزت و افتخار نظام هستند، بسیج قشر خاص نیست بلکه برخاسته از دل مردم است و در تمای عرصه کشور از جمله سازندگی و علمی و امنیت حضور موثر دارد.

انتهای پیام/ح

بزرگترین عامل وحدت ملت ایران وجود رهبر معظم انقلاب است

برچسب ها: بسیج ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.