ظهر غمگین انگیز پاییزی در رودخانه تجن ساری

رودخانه تجن ساری ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه امروز جوان ۱۷ ساله ساروی را بلعید.

حسین زاده رئیس اداره عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه ظهر امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر غرق پسر ۱۷ ساله بنام علیرضا – س. اهل روستای سمسکنده ساری بلافاصله دو اکیپ عملیاتی امداد و نجات وغواصی سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این جوان به همراه دوست خود برای تفریح و استراحت به کنار رودخانه تجن در منطقه گلما می‌رود، افزود: این جوان ۱۷ ساله که به فن شنا آشنایی داشت، اقدام به شنا در قسمت کم عمق رودخانه می‌کند که به دلیل جریان آب از حاشیه رودخانه به قسمت گودتر رودخانه هدایت می‌شود.

حسین زاده گفت:  امدادرسانی دوستش و کمک شهروندان به این جوان به دلیل فرو رفتن در قسمت نیزار رودخانه به کندی انجام شد و سبب شد تا در عمق رودخانه فرو رود.

رئیس اداره عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: تیم‌ غواصی و آتش نشانان عملیات امداد ونجات نیز برای کمک به جوان ۱۷ ساله به داخل رودخانه تجن رفتند و پیکر نیمه جان این جوان را از عمق رودخانه بیرون کشیدند، اما عملیات احیای cpr آتش نشانان موثر واقع نشد.

وی گفت: تیم اورژانس ۱۱۵ مازندران نیز در محل حادثه حضور داشت  جوان ۱۷ ساله سمسکنده‌ای را برای احیا به بیمارستان شفا ساری منتقل کرد که متاسفانه تلاش کادر درمانی و پزشکی منجر به بازگشت دوباره این جوان نشد.

انتهای پیام/ا

غرق شدن جوان ۱۷ ساله در رودخانه تجن

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.