بهره مندی یکهزار و 500 نفر از خدمات پزشکی رایگان در مهاباد

یکهزار و 500 نفر در مهاباد از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان مهاباددر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: یکهزار و 500  نفر در مناطق محروم این شهرستان در نیمه نخست امسال خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند.

سرگرد وحید شکرانی افزود: سه تیم پزشکی عمومی به روستاهای حاجی علی کند و سیاقول سفلی و دو تیم پزشکی متخصص داخلی و کودکان امسال به محله پشت تپ در حاشیه شهر مهاباد اعزام شدند و به ساکنان آن مناطق خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

سرگرد شکرانی گفت: با اعزام این تیمهای پزشکی که ماما و دارویار نیز آنان را همراهی کردند، 500 نفر در مناطق روستایی و یکهزار در مناطق حاشیه ای شهر مهاباد از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شدند.

وی افزود: این تیمها علاوه بر خدمات مشاوره مامایی و پزشکی، تزریقات و پانسمان، غربالگری اولیه بیماریهای مختلف مانند فشارخون و قند خون را نیز برای بیماران انجام و در صورت لزوم بیمار را به پزشک متخصص ارجاع دادند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان مهاباد اضافه کرد: 20 تیم پزشکی دیگر وابسته به بسیج جامعه پزشکی این شهرستان تا پایان امسال به مناطق محروم و توسعه نیافته این شهرستان اعزام می شوند.

انتهای پیام/ع

خدمات رسانی بسیج سازندگی به مناطق محروم

برچسب ها: بسیج سازندگی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.