اختصاص مشوق ۵۰ درصدی برای سرمایه گذاران در پاسارگاد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق ۵۰ درصدی برای سرمایه گذاران در شهرک صنعتی پاسارگاد خبر داد.

اختصاص مشوق ۵۰ درصدی برای سرمایه گذاران در پاسارگادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از این شهرک صنعتی گفت: سهم پرداخت نقدی قیمت واگذاری زمین در شهرک صنعتی پاسارگاد ۱۰ درصد با اقساط ۴۲ ماهه درنظر گرفته شده است و چنانچه سرمایه‌گذاران بتوانند براساس برنامه زمان‌بندی شده اقدام به تولید و اشتغال کنند، از مشوق ۵۰ درصدی بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای توسعه و تامین زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پاسارگاد، اظهار داشت: تا کنون ۱۳ طرح عمرانی نظیر زیرسازی و آسفالت، شبکه توزیع آب، شبکه ۲۰ کیلوولت برق داخلی، مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی، ساختمان نگهبانی، خط انتقال آب، حفاری و تجهیز چاه آب و جدول گذاری انجام و این شهرک صنعتی از همه امکانات زیرساختی برخوردار و آماده جذب سرمایه‌گذار است.

فتوحی، با بیان اینکه با بهره برداری از طرح گازرسانی، ظرفیت تامین ۶۰ پوند فشار گازبرای واحد‌های صنعتی این شهرک صنعتی فراهم شده است، گفت: با اجرای طرح احداث ایستگاه TBS در آینده این ظرفیت به ۲۵۰ پوند افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: ایستگاه TBS گاز نیز با هدف تامین پایدارگاز توسط شرکت گاز اجرا خواهدشد.

وی همچنین در مورد اجرای طرح تامین آب شهرک صنعتی پاسارگاد، گفت: این طرح با اعتبار دو و نیم میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرا و ظرفیت پایدار ۱۰ لیتر آب بر ثانیه را فراهم کرده است.

فتوحی گفت: اجرای طرح‌های آسفالت، روشنایی و جدول گذاری این شهرک نیز با اعتبار افزون بر ۵.۸ میلیارد ریال آغاز و با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال انجام است.

وی در ادامه برتسریع در اجرای خط انتقال ۲۰ کیلوولت برق اختصاصی دومداره این شهرک صنعتی پاسارگاد از پست قادر آباد تاکید کرد و گفت: این طرح با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال اجرااست که با بهره برداری از آن بستر مناسبی برای تامین پایدار برق فراهم می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود:دشهرک صنعتی پاسارگاد با مساحت ۵۰ هکتار از ظرفیت استقرار ۱۶۰ واحد با اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر برخوردار است و تاکنون ۱۶ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده که ۲ واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال برای ۳۵ نفر در این مجموعه در مرحله بهره‌برداری است و دو واحد صنعتی نیز تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین بر تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد این شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت:قرارداد‌های راکد مربوط به قبل از سال ۱۳۹۲ در هیات داوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های ایران فسخ و به افراد و متقاضیان دیگر واگذار می‌شود.

شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پاسارگاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار