توقیف وانت مزدا با 150 کیلو تریاک در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف 150 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک وانت مزدا در شهرستان "خورو بیابانک" خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سید تقی حسینی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی از سوداگران مرگ قصد دارند مواد افیونی از شرق کشور به استان اصفهان منتقل کنند ،بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان قرار گرفت .

وی افزود: یک گروه از مأموران مجرب پس از هماهنگی با مقام قضائی به شهرستان "خور و بیابانک" اعزام و خودروی وانت مزدا متعلق به سوداگران مرگ را در یکی از محورهای عبوری شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده وانت مزدا به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و متواری شد بیان داشت : در یک عملیات ضربتی و سنجیده خودرو متوقف و در بازرسی از آن 150 کیلوگرم تریاک کشف شد .

سرهنگ حسینی با بیان اینکه ، سوداگران مرگ با استفاده از تاریکی شب و موقعیت جغرافیایی منطقه فرار را بر قرار ترجیح دادند، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م

 

کشف تریاک در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.