ادامه سریال تصمیمات عجیب فدراسیون والیبال/ معرفی منظمی به جای افشاردوست به آسیا!

دبیر فدراسیون والیبال تایید کرد که به عنوان جانشین افشاردوست به کنفدراسیون آسیا معرفی شده است.

ادامه سریال تصمیمات عجیب والیبال/ معرفی منظمی به جای افشاردوست به آسیا!

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌هایی که صحبت از پایان کار احمد ضیایی در فدراسیون والیبال به دلیل تصویب قانون منع به کار گیری بازنشسته‌ها شنیده می‌شود، هر روز خبری پیرامون این فدراسیون به گوش می‌رسد، که تعجب برانگیز است.

زمانی که ضیایی با حمایت محمدرضا داورزنی توانست کرسی ریاست فدراسیون والیبال را از آن خود کند، خیلی زود دست به تغییرات گسترده در بدنه فدراسیون والیبال زده و درصد زیادی از افراد شاغل در این فدراسیون را تغییر داد. حالا به نظر می‌رسد، ضیایی خود را در جایگاهی تصور می‌کند که می‌تواند در تغییر نفرات کنفدراسیون والیبال آسیا نیز دخالت کند.

محمود افشار دوست، دبیر سابق فدراسیون والیبال ایران که یکی از نفرات کنار گذاشته شده توسط ضیایی در فدراسیون جدید بود، یکی از اعضای کنفدراسیون والیبال آسیا است. افشار دوست سمت عضویت کمیته مربیان AVC را بر عهده دارد. مدتی قبل خبری در رسانه‌ها مطرح شد مبنی بر اینکه فدراسیون والیبال ایران در تلاش است که با نامه نگاری‌های متعدد با کنفدراسیون آسیا، افشاردوست را از سمت بین المللی خود نیز برکنار کند.

این خبر که به طور رسمی از نهادی اعلام نشده بود، در نهایت از سوی دبیر فعلی فدراسیون والیبال، یعنی امیر حسین منظمی (فردی که در زمان ریاست داورزنی مدیر تیم‌های ملی والیبال بود) تایید شد. منظمی در گفتگویی عنوان کرد که وی به عنوان جانشین افشاردوست از سوی احمد ضیایی به فدراسیون والیبال آسیا AVC معرفی شده است!

این در حالی است که تعیین کرسی در کنفدراسیون والیبال آسیا به طور انتخابی صورت می‌گیرد نه به طور انتصابی. اقدام مبتدیانه و غیرحرفه‌ای فدراسیون والیبال در این راستا نشان می‌دهد که اهالی فدراسیون از قوانین ابتدایی موجود در کنفدراسیون والیبال آسیا بی خبر هستند و این جای بسی تاسف دارد.

از طرف دیگر در روز‌هایی که هنوز مشخص نیست ضیایی و دوستانش در فدراسیون ماندگار هستند یا نه این قبیل تصمیمات نشان از این دارد که این نفرات گویا تصمیمی برای تمکین برابر قانون ندارند و در اصطلاح به روی خودشان نمی‌آورند که به زودی باید خداحافظی کنند و جای خود را به یک رییسی که بازنشسته نباشد، بدهند.


بیشتر بخوانید:نامه فدراسیون والیبال برای برکناری داور زنی تکذیب شد

عذرخواهی رئیس فدراسیون والیبال از مردم / ضیایی به اشتباهش پی برد!


 انتهای پیام/

تصمیم عجیب فدراسیون والیبال درباره افشار دوست!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار