منظمی: ضیایی به افشاردوست لطف کرد /تکلیف کولاکوویچ هفته آینده مشخص می‌شود

دبیر فدراسیون والیبال کشورمان گفت: احمد ضیایی به افشار دوست لطف کرده که زودتر از این‌ها به AVC نامه نزده است.

منظمی: ضیایی به افشاردوست لطف کرد!/ تکلیف کولاکوویچ هفته آینده مشخص می‌شودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین منظمی درباره وضعیت فعلی والیبال و موضوع منع به کار گیری بازنشسته‌ها که ریاست فدراسیون والیبال را نیز شامل می‌شود، اظهار داشت: همه ما تابع قانون هستیم و اگر رگ ما را نیز بزنند خونمان برای نظام جمهوری اسلامی ایران جاری خواهد شد.

وی ادامه داد: هنوز هیچ نامه یا ابلاغیه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ نشده است و هیچ جلسه‌ای نیز با فدراسیون والیبال برگزار نشده البته من از فدراسیون‌های دیگر اطلاعی ندارم. با ما، اما مکاتبه‌ای صورت نگرفته است.

منظمی افزود: فدراسیون والیبال در خواب خرگوشی فرو نرفته است ما با فدراسیون جهانی مکاتبه‌ای داشتیم وخواستار اخذ اساس نامه جدید آن‌ها شدیم که مبادا این اتفاقات تعلیقی به فدراسیون والیبال ایران تحمیل نکند. هنوز پاسخی از فدراسیون جهانی دریافت نکردیم.

دبیر فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: هرچه در کشور تصویب شود ما به آن پایبند هستیم. اما برخی مسائل هست که وزارت ورزش باید آن را با فدراسیون‌ها مطرح کند. بر اساس قانون نایب رئیس باید سرپرست اعلام شود، اما هنوز وزارت ورزش اقدامی نکرده است.

امیرحسین منظمی درباره اینکه کولاکوویچ به عنوان سرمربی ایران به کارش ادامه خواهد داد یا خیر گفت: ما تا 2 سال دیگر با کولاکوویچ قرارداد داریم. تمدید قرارداد وی پیش از بازی‌های آسیایی انجام شد. با این حال تصمیم برای آینده فعالیت ایگور مبتنی بر جلساتی است که باید با کمیته فنی فدراسیون برگزار شود. جلسات آسیب شناسی نیز باید انجام شود تا در ادامه به طور کارشناسانه تصمیم گیری کنیم. اگر کولاکوویچ فدراسیون را قانع کند همکاری ادامه خواهد داشت در غیر این صورت به فکر یک مربی تراز اول دیگر برای هدایت تیم ملی خواهیم بود.

دبیر فدراسیون والیبال درباره این که چرا کمیته فنی بلافاصله بعد از مسابقات جهانی تصمیمات لازم را برای تیم ملی نگرفت، گفت: ما درگیر فعالیت‌های اجرایی شدیم و زمان کافی برای این اتفاق نداشتیم. چند کمیته جدید نیز در دستور کار داریم و هجمه کار‌ها بسیار زیاد است. اما هفته آینده کمیته فنی تشکیل خواهد شد و تکلیف ماندن یا رفتن ایگور مشخص می‌شود.

منظمی درباره ارسال نامه به کنفدراسیون والیبال آسیا مبنی بر برکناری محمود افشار دوست از کرسی آسیایی خود، توضیح داد: افشار دوست به دلیل بهره مندی از سمت دبیر کلی فدراسیون والیبال به عنوان عضوی از AVC انتخاب شدند. ضیایی در حق وی لطف کرد و می‌توانست نامه نگاری کند و جانشین وی را به مسابقات AVC کاپ زنان معرفی کند. در واقع عضویت در کنفدراسیون والیبال آسیا انتصابی است و می‌تواند تغییر کند.

وی افزود: فدراسیون والیبال می‌تواند به کنفدراسیون والیبال آسیا نامه بزند و فردی که در فدراسیون مشغول است را معرفی کند این حق فدراسیون والیبال هر کشوری است.

منظمی در پایان گفت: نامه زده شده و من به عنوان جانشین افشار دوست به کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی شده ام!

انتهای پیام/

اظهارت منظمی درباره اتفاقات فدراسیون والیبال!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار