نیروی انتظامی پاسدار امنیت و اقتدار کشور +تصاویر

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: نیروی انتظامی پاسدار امنیت واقتدار کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: نیرویی برخواسته از دل مردم خدمتگذار وهمراه مردم در تمام صحنه هاست.

نیروی انتظامی پاسدارامنیت واقتدارکشور+تصاویر

وی با اشاره وظایف نیروی انتظامی افزود: صیانت ودفاع از حق وقانون برعهده این نهاد است وهیچ نهاد و نیرویی به اندازه نیروی انتظامی وظیفه گسترده ندارد.

وی ادامه داد: نگهبانی وپاسداری از دستاورد‌های انقلاب برعهده نیروی انتظامی است وهمواره در خدمت رساندن به مردم موفق بوده است و درمقابله با سوداگران مرگ وافراد شرور سربلند بوده است.

نیروی انتظامی پاسدارامنیت واقتدارکشور+تصاویر

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: کشورمان بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و ۸ هزار نفر از این شهدا مربوط به دفاع مقدس وبیش از ۵ هزارنفر آن دردفاع از مردم بوده است.

وی با اشاره به رزمایش عظیم عاشوراییان افزود: این رزمایش یک حرکت منسجم وامید بخش بود که اعلام آمادگی بسیجیان ما برای مقابله با توطئه دشمنان و اعلام حضور آن‌ها بود.

آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ادامه داد: ما باید از ظرفیت بسیج استفاده کنیم وباور منیم که بسیج یک ظرفیت پایان ناپذیر است و حلال مشکلات است.

وی به موفقیت‌های کشورمان در طول هفته گذشته اشاره کرد وگفت: موفقیت‌هایی که ایران درسطح ملی وبین المللی ازآن برخوردار بوده یکی پاسخ قاطع سپاه به گروهک تروریستی اهواز است که نشانه قدرت نظامی ودسترسی ایران به تمام دشمنان وتروریستان بوده است که باسرعت مورد هدف قرار می‌دهد که این انتقام یک ضربه شصت بود به دشمنان که غرور ملی را برمی انگیزاند ومردم امیدوارمی شوند وپیام آن این است که مادر راه تامین امنیت کشور باکسی سازش نداریم وامنیت ما خط قرمز ماست.

وی اظهارداشت: یکی دیگر ازاین موفقیت‌ها صدور رای دادگاه لاحه به نفع ایران برای تحریم‌ها بود واین رای از این جهت مهم است که نشانه تبعیت حقانیت ایران است این رای ثابت کرد که اقدامات آمریکا در تشکیل تحریم‌ها ظاالمانه بوده است ونشان داد آمریکابار دیگر منزوی شد.

نیروی انتظامی پاسدارامنیت واقتدارکشور+تصاویر

وی درآخرمسئله پایین آمدن نرخ ارز دربازار بوده است کهبا بالا رفتن نرخ ارز افرادی اجناس را احتکار کردند که نشان داد اقتصاد ایران اگر درست مدیریت شود ما می‌توانیم اقتصادی سالم داشته باشیم واگر سیاست‌های رهبر اعمال می‌شد این اتفاق رخ نمی‌داد واگر با مفسدان درست برخورد درست می‌شد این وضع بوجود نمی‌امد.

انتهای پیام/م

نیروی انتظامی پاسدارامنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.