سوئیس به جای میلان میزبان نشست کمیته بین المللی المپیک می شود

یکی از شهرهای سوئیس به عنوان میزبان نشست سال 2019 کمیته بین المللی المپیک (IOC) جایگزین میلان ایتالیا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امروز(جمعه) اعلام شد که یکی از شهرهای سوئیس به جای میلان ایتالیا میزبان اجلاس سال آینده کمیته بین المللی المپیک (IOC) خواهد بود.
IOC هنوز دقیقا نام شهر سوئیسی را اعلام نکرده اما نظر می رسد لوزان مدعی اصلی میزبانی باشد، و مرکز همایش های SwissTech محل احتمالی برگزاری این نشست خواهد بود.

امروز IOC اعلام کرد در صورتی که هفته آینده پیشنهاد ایتالیا برای میزبانی بازی های المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 در دو شهر میلان و کورتینا دی آمپتزو تایید شود ، نشست شماره 134 این نهاد بین المللی در میلان برگزار نخواهد شد.

انتظار می رود در نشست 133 در بازی های المپیک جوانان،که  طی روزهای دوشنبه و سه شنبه (اکتبر 8 و 9) برگزار خواهد شد، میزبان بازی ها به طور رسمی اعلام شود.

شهرهای میلان و کورتینا دی امپتزو ایتالیا در کنار شهرهای کالگری کانادا و استکهلم سوئد کاندیدای میزبانی المپیک زمستانی 2026 هستند.

ارزروم ترکیه امروز از سوی هیئت اجرایی IOC از رقابت برای میزبانی این بازی ها کنار گذاشته شد.

میلان حق میزبانی نشست کمیته بین المللی المپیک در سال 2019 را که قرار بود در مرکز کنگره میلان برگزار شود، از دست خواهد داد، زیرا طبق قوانین IOC مراسم  انتخاب میزبان بازی های المپیک نمی تواند در یکی از کشور های حاضر در رقابت میزبانی ، برگزار شود.

کمیته ملی المپیک ایتالیا امیدوار بود که همچنان بتواند میزبانی نشست کمیته بین المللی المپیک را حفظ کند.
آنها ادعا کرده اند که قبلا هزینه قراردادهای مربوط به این رویداد و محل برگزاری مراسم را پرداخت کرده اند.
مرکز همایش های« سوئیس تک» سال 2017 نیز میزبان جلسه فوق العاده کمیته بین المللی المپیک بود، جایی که در آن به طور رسمی میزبانی بازی های المپیک و پارا المپیک 2024 و 2028 به ترتیب به پاریس و لس آنجلس اعطا شد.

نشست سال 2019 ، هجدهمین نشستی است که در سوئیس برگزار خواهد شد
لوزان دو بار را در سال 1913 و 1921  میزبان کنگره المپیک بود و از آن زمان تاکنون 15 جلسه در این شهر برگزار شده است.


بیشتر بخوانید:



انتهای پیام/


لوزان میزبان احتمالی نشست سال 2019 کمیته بین المللی المیپک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار