نیروی انتظامی حافظ اصلی امنیت و آرامش جامعه است

امام جمعه سردشت گفت: نیروی انتظامی حافظ اصلی نظم و امنیت در جامعه است و با اقتدار به مبارزه با ظلم و فساد می پردازد.

نیروی انتظامی حافظ اصلی امنیت و آرامش جامعه استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ ماموستا محمدواوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سردشت ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات شبانه روزی و بی منت نیروهای خدوم جمهوری اسلامی ایران است.

ماموستا واوی افزود: نیروی انتظامی در تمام عرصه ها حضوری فعال دارد و زحمات زیادی برای کاهش جرائم و برقراری نظم در جامعه می کشد.

ماموستا واوی بابیان اینکه یکی از رکن های اصلی کشور برقراری ثبات و تامین امنیت است ، تصریح کرد : مسئولیت خطیر تحکیم نظم و اجرای قانون را نیروی انتظامی برعهده دارد و بی شک نیروی انتظامی در چهاردهه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی با رویکردی متکی به ارزش ها و اعتقادات، توانسته موفق عمل کند و با تلاش وافر ضامن منافع و مصالح جامعه و مردم باشد.

وی از تلاش های بی شائبه نیروی انتظامی در دستگیری قاتل شهروند سردشتی که در سریعترین زمان ممکن و با تمام امکانات انجام شد ، تشکرو قدردانی کرد و ادامه داد: امروز مردم، نیروی انتظامی را از خود می دانند که با رنج و تلاش زیاد، خواست و نیاز جامعه را که امنیت و آرامش است ،تامین می کنند.

وی گفت: برای برقراری امنیت که از ضرورت های اجتماعی است تنها نمی توان از یک سازمان توقع داشت بلکه باید خانواده ها، رسانه ها و نهادهای حقوقی و قضایی و نیروی انتظامی دست بدست هم دهند تا این امر مهم محقق شود.

انتهای پیام/م

نماز جمعه سردشت

برچسب ها: پلیس ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.