امام جمعه سنندج :

نیرو‌های مسلح عامل حفظ امنیت وآرامش درجامعه هستند

امام جمعه سنندج گفت:امنیت و آرامش کنونی کردستان مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های مسلح است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع سنندج برگزارشد درجمع نمازگزاران گفت:امنیت و آرامش کنونی کردستان مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های مسلح و حضور پرشکوه مردم در همه عرصه‌های مختلف است.

امام جمعه سنندج با قدردانی از زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی استان کردستان، خطاب به شهروندان تصریح کرد: اگر کسی نیاز به مشاوره داشته باشد، می‌تواند به مرکز مشاوره خانواده معاونت اجتماعی انتظامی استان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات آنان استفاده کند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به دسیسه و تبلیغات دروغین معاندین نظام عنوان کرد: ملت ایران با درایت حکیمانه امام (ره) و انسجام، یکدلی، همفکری و پشتیبانی از یکدیگر در برابر دشمنان انقلاب به پیروزی رسیدند و تمام نقشه‌های شوم دشمن را در عرصه‌های مختلف برهم زدند و توطئه‌های آنان را خنثی کردند.

ماموستا خدایی با تاکید بر اینکه "وحدت، اتحاد و یکدلی" لازمه استمرار و بقایای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: با توجه به اینکه در آستانمه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستند، دشمنان خیلی تلاش و کوشش می‌کنند که با ایجاد جنگ روانی، حیله، ترفند و تفرقه در بین مردم ضربه‌ای به انقلاب وارد کنند.

وی تاکید کرد: باید مسلمانان همانند همیشه هوشیار و دشمن‌شناس باشند و یکدل و یکصدا باور و پشتیبانی خود را از نظام تقویت کرده و کاری کنیم که دشمنان در هیچ جای جهان آرامش نداشته باشند.

امام جمعه سنندج گفت: امروز تمام مسئولان و دلسوزان نظام برای حل مشکلات اقتصادی معیشتی مردم و کشور ورود کرده‌اند و امیدواریم با برخورد جدی با محتکران و کسانی که به‌دنبال سوءاستفاده و منفعت هستند، کم‌وکاستی‌ها حل شود.

وی در بخشی پایانی خطبه‌های خود با تاکید بر توجه بیشتر به روستائیان و عشایران ادامه داد: روستانشینان در رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند، بنابراین باید بیش از پیش به مشکلات آنان توجه کنیم.


انتهای پیام/ی

 

خطبه‌های نماز جمعه  سنندج

برچسب ها: قرآن ، سخن بزرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.