2100 پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:نیروی انتظامی در حوزه قاچاق کالا و ارز با حضور خوب و مؤثر توانسته است 2100 پرونده در این حوزه تشکل داده و با 2300 قاچاقچی برخورد کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: بهترین و مهم‌ترین نعمت امنیت است که حاصل خون شهدا است و اگر جانفشانی و فداکاری حافظان امنیت در برابر دشمنان نبود اکنون وضع دیگری داشتیم که امروز به خواست خدا و با همراهی مردم امنیت خوبی داریم.

وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی مبنی بر «پلیس مقتدر-امین مردم» افزود: این دو شعار نشان از مقابله نیروی انتظامی با اشرار و مخلان امنیت است و با اقتداری که نیروی انتظامی دارد توانسته با برهم زنندگان نظم و امنیت مردم برخورد کند.

وی با ارائه گزارشی بر عملکرد نیروی انتظامی در سال 97 تصریح کرد: نیروی انتظامی در حوزه قاچاق کالا و ارز با حضور خوب و مؤثر توانسته است 2100 پرونده در این حوزه تشکل داده و با 2300 قاچاقچی برخورد کند و همچنین 450 دستگاه خودرو حامل قاچاق را توقیف کند و با تمرکز بر قاچاقچیان کلان اقدامات مؤثری را انجام داده است که ارزش‌ها کالاهای قاچاق مکشوفه 68 میلیارد تومان است.

فرمانده  انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در حوزه احتکار با محتکران برخورد شده و با شناسایی انبارها و ثبت اطلاعات این انبارها که دسترسی مردم به کالاهای اساسی را با مشکل مواجه کرده بودند و در بالا رفتن قیمت‌ها نقش بسزایی داشتند در مشکلات مردم اقدامات مؤثری انجام گرفته است.

وی اذعان داشت: در حوزه مقابله با سرقا 85 باند سرقا متلاشی شده است و بیش از 70 میلیارد تومان اموال مسروقه کشف و به صاحبان آنان بازگشته است و همچنین در حوزه راهنمایی و رانندگی تمرکز خوبی در بحث آموزش و فرهنگ‌سازی انجام شده که منجر به کاهش آمار تلفات آمار تصادفات شده است.

معصوم بیگی متذکر شد: آمار کشته‌های حوادث موتور سیکلت در استان اصفهان 50% است که بسیار بالاتر از میانگین آمار کشور (35%) است و این امر موجب تأسف بوده و نیاز به همکاری و تلاش همه مردم دارد.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی ابراز داشت: با توجه به آمار 197 ناجا شکایت مردم از نیروی انتظامی 19 درصد کاهش و در عین حال تقدیر از نیروی انتظامی 22 درصد افزایش داشته است و بیش از 2 هزار ملاقات مردمی با مسؤولان نیروی انتظامی در سطح استان اصفهان داشته‌ایم چرا که معتقد به حضور مسؤولان بین مردم و پاسخ‌گویی به آن‌ها هستیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.