امام جمعه شهرک طالقانی بیان داشت؛

اربعیین یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرک طالقانی گفت: یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی اربعین است و امیدواریم که کشور عراق تمهیدات لازم را بیش از پیش انجام دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید سلمان هاشمی، امام جمعه شهرک طالقانی بیان داشت: یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی اربعین است و امیدواریم که کشور عراق تمهیدات لازم را بیش از پیش انجام دهد و از دولت می‌خواهیم که با ارز ارزان مشکل روادید و زوار را حل کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری روز گذشته در اجتماع عظیم بسیجیان جهادگر با اشاره به اینکه دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی بعد از کنکاش فراوان، به تحریم رسیده است وجز تحریم اقتصادی راه دیگری ندارد و بقیه‌ی راه‌ها در مقابل او مسدود است، یاد آور شد که تحریم اقتصادی شکننده‌تر از اقتصاد ملی ما است و اقتصاد ملی ما می‌تواند تحریم را شکست دهد و شکست تحریم، شکست آمریکا است و آمریکا یک سیلی دیگر از ملت ایران خواهد خورد.

هاشمی عنوان کرد: اقدام موشکی اخیر معادلات دشمن را بهم زد و در کاهش نرخ ارز نیز تاثیر داشت، یگان موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمتر از 10 روز از حمله تروریستی اهواز، طی عملیاتی به نام «ضربت محرم» با 6 فروند موشک بالستیک زمین به زمین و چند فروند پهپاد ، مرکز تجمع سران این گروه تروریستی در منطقه (البوکمال در شرق فرات) در کشور سوریه را در فاصله 570 کیلومتری مورد هدف قرار داد. و گوشمالی سختی به این عوامل طبق تاکید مقام معظم رهبری داده شد.

امام جمعه شهرک طالقانی گفت: دانش و پیشرفت و عدالت و سرافرازی و عزت دنیا و آخرت در جامعه‌ای است که امنیت در آن وجود دارد و ارزش امنیت برای هر جامعه‌ای و هر ملتی با چیز دیگری قابل قیاس نیست. این روز را به تمامی عزیران در نیروی انتظامی تبریک و امیدوارم با وجود این عزیزان روز به روز بر عزت و عظمت کشور عزیز ما ایران افزوده شود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش بیان داشت: از مسئول آموزش و پرورش شهرستان می خواهم تامین کمبود نیروی انسانی در مدارس شهرستان بندر ماهشهر علی الخصوص شهرک طالقانی را بطور جد پیگیری کند.

انتهای پیام/م

لزوم حل مشکلات آموزش و پرورش بندر ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.