آیت الله علوی گرگانی:

تصویب قرارداد FATF به مصلحت کشور و نظام نیست

آیت الله علوی گرگانی گفت:با توجه به اشارات مقام معظم رهبری و بیانات مراجع تقلید تصویب قرارداد FATF به مصلحت کشور و نظام نیست.

 تصویب قرارداد FATF به مصلحت کشور و نظام نیستبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید امروز در دیدار جمعی از اساتید مرکز اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم با اشاره به آیه «و لا ترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار» و روایتی از مولای متقیان امیر المؤمنین علیه السلام بیان کرد: در هر کشوری باید امیری باشد که مردم تبعیت از او کنند و مملکت ما هم الحمدالله با رهبری مقام معظم رهبری به پیش می رود. سخنان دشمن در بسیاری موارد از باب کلمة حق یراد بها الباطل است یعنی آنها در ظاهر سخنان زیبا و حقی را بر زبان می آورند اما هدف باطلی را دارند.

وی با اشاره به موضوع برجام ادامه دادند: در جریان برجام همه دیدند که دشمن چگونه عمل کرد و به چه نتیجه ای رسید. هنوز هم که هنوز است نتوانسته اند این قرارداد را سرو سامان دهند. دقیقا همان موضوعی که مقام معظم رهبری و امام(ره) فرمودند صحیح است که هر مقدار ما حالت انقیاد و عقب نشینی داشته باشیم آنها تقاضای بالاتر می کنند و اگر به همین ترتیب پیش رود نهایتا دیگر هیج اختیاری برای ما باقی نمی گذارند. ما نباید اختیار امور مالی کشور را به دست دشمن بدهیم و این مطلب واضح و مشخص است. اگر هم نیاز به تصویب قوانین مالی است این قوانین به صورت داخلی و با نظارت خود ما باشد.

این مرجع تقلید در مورد قرارداد FATF بیان کرد: بنده نظرم این است که با توجه به اشارات مقام معظم رهبری و راهنمایی ایشان و بیانات مراجع عظام تقلید تصویب این قرارداد به مصلحت کشور و نظام نیست و من از برادران و خواهران مجلسی می خواهم که همیشه زیر نظر مبارک رهبری حرکت کنند و کارهای کارشناسی را با ایشان مطرح کرده و هر چه که ایشان راهنمایی کردند عمل شود.

وی افزود: نباید به دشمن تکیه و امید داشته باشیم و اگر به دشمنان اعتماد کردیم آتش گرفتاری نصیب ما خواهد شد. امید است که مسئولان در مجلس و دولت عنایت کنند و نظر مبارک رهبری و مراجع را در کشور پیاده کنند.

انتهای پیام/ش

دیدار جمعی از اساتید مرکز اقتصاد مقاومتی با آیت الله علوی گرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار