هلاکت ۴ نظامی سعودی در درگیری با انصارالله و حمله موشکی یمن علیه مواضع عربستان

۴ نظامی عربستانی در درگیری با نیرو‌های انصارالله در مرز‌های جنوبی عربستان به هلاکت رسیده و همچنین مواضع سعودی در منطقه صحرای الاجاشر در نزدیکی نجران و همچنین گذرگاه علب در عسیر با موشک زلزال-۱ هدف قرار گرفت.

هلاکت ۴ نظامی سعودی در درگیری با انصارالله و اصابت موشک یمنی به الاجاشربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، رسانه‌های سعودی از کشته شدن ۴ نظامی عربستانی در درگیری با نیرو‌های انصارالله یمن در مرز‌های جنوبی عربستان خبر دادند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز مواضع مزدوران ارتش سعودی را در منطقه صحرای الاجاشر در نزدیکی نجران با موشک زلزال-۱ هدف قرار دادند.

المسیره همچنین به نقل از یک منبع آگاه نظامی گزارش داد، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مواضع مزدوران ارتش سعودی را در نزدیکی گذرگاه علب در عسیر نیز با موشک زلزال-۱ هدف قرار دادند.

در همین رابطه خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن وابسته به دولت نجات ملی یمن روز جمعه اعلام کرد یگان موشکی انصار الله دو موشک از نوع «زلزال ۱» به طرف مراکز تجمع نظامیان سعودی در استان جیزان شلیک کرد.

این منبع افزود مراکز استقرار نظامیان سعودی و نیرو‌های وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن در اطراف گذرگاه مرزی علب در منطقه عسیر نیز هدف دو فروند موشک از همین نوع قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اصابت موشک زلزال-۱ یمن به مواضع سعودی

برچسب ها: عربستان ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار