برگزاری مراسم صبگاه مشترک و رژه نیرو‌های مسلح استان مرکزی

به مناسبت هفته ناجا صبحگاه مشترک و رژه نیرو‌های مسلح استان مرکزی در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  نیرو‌های مسلح استان مرکزی  به مناسبت هفته ناجا با حضور درمقر فرماندهی انتظامی این استان در اراک صبحگاه مشترک برگزار کردند ودر پایان مراسم ضمن تجلیل از تعدادی خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان نیروی انتظامی نیرو‌های مسلح استان مرکزی رژه رفتند.

افزایش ضریب امنیت کشور متناسب با تهدیدات دشمن

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم گفت:موضوع امنیت موضوعی پیچیده و حساس میباشد و هر چه قدر که تهدیدات و چالش‌ها از طرف دشمنان رنگ جدیدی بگیرد به همان مقیاس موضوع امنیت هم در کشور ما جدی‌تر خواهد شد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه باید برای مقابله با دشمنان فرصت‌ها و چالش‌ها را خوب بشناسیم تا بتوانیم ارتقای امنیت کشور را تقویت کنیم افزود:افسران باید مانند پزشکان بصیر سطح جامعه و مرز‌ها را کنترل وتوطئه‌ها و خطر‌های دشمنان که استقلال جامعه را تهدید میکند خنثی کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ارتقای امنیت را در جامعه امری مهم دانست و عنوان کرد: مشارکت‌های مردمی و هم افزایی مسئولین میتواند روحیه امید و نشاط را در جامعه تقویت کند و باعث افزایش امنیت در کشور شود.

پیشرفت ۹۹ درصدی پلیس استان مرکزی در ماموریت‌های محوله

سردار عزیزی فرمانده نیروی انتظامی استان هم در این مراسم گفت: نیروی انتظامی این استان از دیماه سال گذشته تا به امسال ۹۹ درصد در همه ماموریت‌های خود پیشرفت داشته است.

سردار عزیزی افزود: در این مدت بیش از ۳ تن کشفیات مواد مخدر داشته ایم که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش دارد.

وی اضافه کرد: در زمینه کالای قاچاق هم ۳۳۴ میلیارد تومان کشف داشته ایم که در این زمینه ۷۰۰ نفر دستگیر و ۶۷۵ پرونده تشکیل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد:۴۳۶ هزار تماس هم از طرف شهروندان در مرکز پیام ۱۱۰ ناجا داشته ایم که ۵۷ درصد نسبت به سال گذشه افزایش داشته ودر این زمینه ۴۳ هزار عملیات انجام شده است.

برگزاری مراسم صبگاه مشترک و رژه نیرو‌های مسلح استان مرکزی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.