تحصیل 287 هزار دانش‌آموز در استان همدان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از تحصیل287 هزار دانش‌آموز در استان خبر داد.

تحصیل 287 هزار دانش‌آموز در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرزاد تیموری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان به بازگشایی مدارس استان همدان اشاره کرد و افزود: 38 طرح آموزشی در مدارس با اعتباری بالغ بر 527 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: این فضاهای آموزشی شامل 311 کلاس و اتاق است که هر سال نیز تعدادی از نمازخانه‌ها، سالن ورزشی، بهسازی، تخریب و بازسازی می‌شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان به مدرسه خانباغی در منطقه صدف که هفته گذشته به بهره‌برداری رسید اشاره کرد و گفت: این طرح در فضای بیش از 3 هزار متر مربع با 17 کلاس درس و اتاق با هزینه‌ای بالغ بر 21 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

تیموری با بیان اینکه امید است با افتتاح چنین پروژه‌هایی از بار تراکم ثبت‌ نامی دانش‌آموزان در هر سال بکاهیم تا خانواده‌ها دغدغه چندانی در زمینه تحصیل فرزندان خود نداشته باشند، خاطرنشان کرد: مدرسه خانباقی نیز از جمله پروژه‌هایی است که می‌تواند کمک بزرگی به آموزش و پرورش و خانواده‌ها در زمینه علم‌آموزی فرزندان آنها کند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های خوبی که با آموزش و پرورش انجام گرفته به دنبال آن هستیم که مشکلات تراکم جمعیتی در برخی از نواحی را به حداقل برسانیم.

گفتنی است در استان قریب به 287 هزار دانش‌آموز تحصیل می‌کنند که از این تعداد 157 هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی هستند.

انتهای پیام/ب

افتتاح 38 طرح آموزشی در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.