خسارت باران به ۲۰ خانه روستایی در آمل

به علت وزش باد شدید و تداوم باران به حدود ۲۰ خانه در روستا‌های بخش دابودشت این شهرستان خسارت وارد شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جعفر رسولی فرماندار شهرستان آمل گفت: نیرو‌های امدادی به همراه نیرو‌های بنیاد مسکن و هلال احمر بلافاصله پس از وقوع این حادثه در روستا‌های خسارت دیده حضور یافتند.

وی افزود: بیشتر خسارت‌ ها به سقف خانه‌ ها در روستا‌های طوله کلا، پلهم کتی، هشتل و کردخیل بوده که از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد دچار خسارت شدند.

رسولی گفت: نیرو‌های امدادی به همراه نیرو‌های بنیاد مسکن و هلال احمر بلافاصله پس از وقوع این حادثه در روستا‌های خسارت دیده حضور یافتند.

فرماندار آمل گفت: مقداری نایلون‌های پلاستیکی برای پوشش موقت سقف خانه‌ های خسارت دیده توزیع شد تا پس از ارزیابی توسط بنیاد مسکن تصمیم‌ های حمایتی گرفته شود.

رسولی افزود: براثر تندباد شدید که سرعت آن را اداره کل هواشناسی مازندران بیش از ۹۰ کیلومتر بر ثانیه گزارش کرده بود، ونیز آذرخش‌های زیاد باعث سوخته شدن ۳ دستگاه ترانس توزیع برق و ۶ اصله تیربرق شد.

وی همچنین درباره خسارت‌های وارد شده به بخش کشاورزی این شهرستان نیز گفت: از سوی جهاد کشاورزی شهرستان آمل خسارت‌های وارد شده در این بخش درحال جمع اوری است که پس از جمع بندی نهایی اعلام خواهد شد.

فرماندار آمل افزود: بارش باران باعث آبگرفتگی معابر شهری آمل شده بود که دقایقی پس از شدت بارش و حضور میدانی نیرو‌های شهرداری، رفع آبگرفتگی شد.

انتهای پیام/ م

خسارت وزش باد شدید و تداوم باران در روستا‌های آمل

برچسب ها: حوادث ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار