برگزاری صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا

صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا با حضور مدیران کل ادارات و نماینده ولی فقیه در شهرستان بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت : مجموعه نیروی انتظامی یکی از نقاط اصلی اتصال نظام با مردم است.

وی  افزود : بدخواهان و منافقان در داخل و خارج سعی می کنند قانون شکنی را در میان مردم رواج می دهند تا این امر در بین مردم عادی جلوه کند.

آیت الله عبادی ادامه داد: باید هر آنچه بعنوان قانون شکنی رواج داده می شود را شناسایی کنیم و نقطه های آسیب پذیر را بیابیم تا هرچه زودتر در جهت رفع مشکل اقدام کنیم.

سردار شجاع  فرمانده انتظامی استان نیز در این مراسم گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و هم اکنون نهال کوچک انقلاب ما به درخت تنومندی تبدیل شده که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی ما بوده که تا کنون خواب آشفته آنها برکت خون شهدا وهوشیاری نیروهای مسلح تعبیر نخواهد شد.

وی افزود:نیروی انتظامی هم پای نیروهای مسلح نقش ارزنده ای در امنیت داخلی دارد و با تقدیم 13 هزار شهید گلگون کفن در داخل کشور و در جبهه حق علیه باطل نقش مهمهی داشته اند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: نیروی انتظامی در استان خراسان جنوبی ۱۵۸ شهید تقدیم نظام کرده اند و از این تعداد بیش از 100 نفر در مبارزه با قاچاقچیان شهید شدند.

وی اظهار کرد: از دیگر اقدامات نیروی انتظامی فعالیت های قرآنی است که برگرفته از فرمایشات رهبری است که یک بدنه معنوی قوی در ناجا است که در این زمینه موفق بوده ایم .

سردار شجاع امر به معروف و نهی از منکر را از مهم ترین ماموریت های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی همیشه در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر قرار داشته است.

فرمانده انتظامی افزود: نیروی انتظامی بیش از 180  دوره آگاه سازی در بحث معضلات اجتماعی برگزار کرده است.

انتهای پیام/ ط آ

برگزاری 180 دوره جهت آگاه سازی معضلات اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.