نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروی انتظامی مقتدر و کارآمد ضامن امنیت پایدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: یکی از مولفه‌های قدرت داشتن نیروی انتظامی کار آمد است و یک کشور وقتی می‌تواند مستقل باشد و مسیر پیشرفت را طی کند که بتواند در عرصه دفاعی و امنیتی مقتدر باشد.

نیروی انتظامی ضامن امنیت پایدار ایران است

وی افزود: یگان های نظامی و انتظامی توان دفاعی خود را برای خدمت به کشور نشان داده‌اند و همان طور که می بینید اگر چه در منطقه نا امنی وجود دارد اما در ایران امنیت برقرار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: داشتن امنیت یکی از نعمت‌های ارزشمند است که نیروهای مسلح با اتکا به ایمان، تقوا و دانش تمام تلاش خود را برای تامین آن به کار گرفته‌اند.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر نیز گفت: امنیتی که امروز ایران اسلامی دارد مدیون تلاش‌های بی بدیل نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر هم بیان کرد: مجموعه نیروی انتظامی آماده‌اند تمام ماموریت های خود را با سربلندی انجام دهند و در این راه قاطعانه با اخلال گران برخورد می‌کنند.

نیروی انتظامی ضامن امنیت پایدار ایران است

سردار خلیل واعظی افزود: نیروی انتظامی نیرویی متکی به مردم است که هم در خدمت ملت است و هم برای خدمتگزاری به مشارکت مردم نیاز دارد.

در این مراسم، یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با شرکت در رژه آمادگی خود را برای حفظ امنیت کیان میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین از خانواده معظم شهدا وایثارگران، خانواده شهید احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر، فرماندهان بازنشسته انتظامی استان و تعدادی از پلیس های افتخاری تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.