مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان خبرداد؛

۳۲۰ برنامه متنوع ویژه هفته کودک در لرستان اجرا می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از اجرای ۳۲۰ برنامه متنوع در هفته ملی کودک در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: برنامه‌های این هفته امسال با شعار آینده را باید ساخت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۶ مرکز ثابت، سیار و پستی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان داریم، افزود: سال گذشته ۵ کتابخانه سیار را به مجموعه کانون پرورش فکری اضافه کردیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با تاکید بر اینکه ۷ سالن سینما در استان آماده کرده ایم که بچه‌ها امروز در کل سالن‌ها فیلم‌های کانون را مشاهده می‌کنند، افزود: ۳۲۰ برنامه متنوع در سراسر استان در هفته ملی کودک برگزار می‌شود که بر اساس آموزه‌های عاشورایی، مهارت آموزی و خلاقیت ذهنی است.

محمدی با اشاره به اینکه با مشکلاتی از جمله کمبود فضا مواجه هستیم، ادامه داد: ۳ مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آینده نزدیک در شهرستان‌های دوره، الیگودرز و الشتر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۴۴ فعالیت ویژه انجام می‌دهد و در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی کار تخصصی و ویژه کودکان را دارد، تصریح کرد: ۸۵۰۰ کودک و نوجوان را مراکز سیار ما تحت پوشش قرار داده اند.

انتهای پیام/م

اجرای ۳۲۰ برنامه متنوع ویژه هفته کودک در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار