روایت مبارزات انقلابیون قزوین در مستند «تا همیشه ماندگار»

مستند «تا همیشه ماندگار» با هدف یادآوری همگرایی و همدلی انقلابیون استان قزوین در طول دوران مبارزات خود علیه رژیم طاغوت از رادیو قزوین پخش می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین؛ مستند «تا همیشه ماندگار» به پاس نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید و با ۴۰ نفر از انقلابیون استان گفتگو‌های مفصلی درباره مبارزات آنان علیه رژیم ستمشاهی انجام شده است.

اکبری افزود: در این مستند شخصیت‌های انقلابی که نقش مؤثری در آگاهی بخشی مردم و جریان سازی انقلابی در سطح قزوین داشتند معرفی و آثار فعالیت‌های آنان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تبیین می‌شود.

وی اضافه کرد: گفتگو با خانواده‌های انقلابیون، بیان خاطرات روز‌های انقلاب و تحمل سختی‌های آن دوران از مهمترین بخش‌های مستند رادیویی «تا همیشه ماندگار» است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: دراین مستند مخاطبان با فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهر قزوین در روز‌های پیروزی انقلاب و دوران قبل از آن بیش از پیش آشنا می‌شوند.

به گفته اکبری، مستند «تا همیشه ماندگار» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا در ۴۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای روز‌های فرد ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه از صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

مستند «تا همیشه ماندگار» از رادیو قزوین پخش می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار