مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از پرداخت 95 درصدی قبوض گاز بهاء بصورت غیر حضوری در شرکت گاز استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدائی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: این روزها همه به دنبال سریعترین، راحت ترین و در عین حال پرداخت امن قبوض هستند و شرکت گاز استان اردبیل زیرساخت های لازم بدین منظور را طراحی و با همکاری بانک های عامل خدمات مناسبی را ارایه می دهد.

وی با اشاره به اينكه پرداخت غیرحضوری زمان کمتری را از مشترک می‌گیرد، اظهار داشت: مشترکین با صرف کمترین زمان ممکن و از طریق دستگاه‌های خودپرداز (ATM)، تلفن بانک، خود دریافت، دستگاه POS ،web kiosk، اینترنت بانک و ... در سريع‌ترين زمان ممکن، می‌توانند قبوض را پرداخت کنند.

به گفته مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل ، با این روش، علاوه بر تسریع پرداخت قبوض گاز بهاء در حداقل زمان وجوه پرداختی بدون وقفه به حساب خزانه واریز و از بدهی مشترکین کسر می شود.

وی با اشاره به اينكه در شش ماهه نخست سال 97 پرداخت 95 درصد از قبوض گاز مصرفی مشترکین بصورت غیرحضوری بوده، گفت: در بین روش های مختلف پرداخت غیر حضوری بیشترین تراکنش غیرحضوری و پرداخت قبوض گاز مصرفی از طریق دستگاه pos می باشد.

انتهای پیام/ح

پرداخت قبوض گاز مصرفی مشترکین در اردبیل

برچسب ها: گاز ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.