اقتدار ناجا برای حفظ و برقراری امنیت و آرامش در جامعه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با تاکید بر ارتباط صمیمانه پرسنل نیروی انتظامی با مردم گفت: اقتدار ناجا بایستی با محبت و اجرای دقیق و محکم قانون همراه باشد.

اقتدار ناجا با محبت و اجرای دقیق قانون همراه باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان زنجان گفت:پرسنل این نیرو به عنوان حافظان امنیت و آرامش، شبانه روز در تلاش هستند و این موجب خوشحالی و شادمانی دوستان انقلاب و نظام و یاس و ناامیدی دشمنان شده است.

وی به تلاش نیروی انتظامی در حفظ و برقراری امنیت و آرامش در جامعه و میان مردم اشاره و اظهار داشت: این نیروی توانمند، تاکنون کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است که این روند با اقتدار بیشتری استمرار خواهد یافت.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: ۶ سال پیش آمریکا مدعی بود که اسد باید از قدرت ساقط شود، اما ایستادگی و مقاومت باعث شد تا خود جای پایی برای ماندن در این کشور نداشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب، ایران ۴۰ برابر قوی و توانمندتر شده است و در آن ایام کسی باور نمی‌کرد کشوری بدون اتکا به بلوک غرب و شرق، بتواند وارد میدان شود.
 
وی اظهار داشت: یکصد سال قبل بلوک غرب و شرق، جهان را به ۲ قسمت تقسیم کرده بودند و هر حرکت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باید زیر نظر این ۲ بلوک انجام می‌گرفت، اما شکل گیری تفکر جدید و وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) این معادله را به هم زد.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه در آن زمان شعار نه شرقی و نه غربی، قابل باور برای کسی نبود، افزود: با پیروزی انقلاب، استکبار جهانی که سیلی سختی را خورده بود تمام تلاش خود را برای شکست این تفکر نو بکار بست، ولی موفق نشد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی هرچه در توان داشت برای ساقط کردن انقلاب اسلامی به کار گرفت و برای دستیابی به اهداف نامشروع خود، اصول، مبانی و قواعد بین المللی را رعایت نکرد، اما جمهوری اسلامی با همه توان در مقابل آن ایستاد و از اصول و استقلال خود دفاع کرد و الگویی برای کشور‌های منطقه و جهان شد.
 
انتهای پیام/ن
 

مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.