آگهی جذب نیرو در شرکت پالایش نفت بندرعباس

شرکت پالایش نفت بندرعباس ۳۱۰ نفر مرد در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی بصورت قراردادی استخدام می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،شرکت پالایش نفت بندرعباس ۳۱۰ نفر مرد در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی بصورت قراردادی استخدام می‌کند.

بر اساس اطلاعیه شرکت پالایش نفت بندرعباس این شرکت با هدف تامین نیروی انسانی خود در واحد‌های ‏ستادی/عملیاتی/ مهندسی ۳۱۰ نفر از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش در ‏چهارچوب قانون کار و تامین اجتماعی به صورت قراردادی دعوت به همکاری می‌کند.

بر اساس این اطلاعیه داوطلبان برای نام نویسی از تاریخ ۱۴ مهرماه تا ۳۰ مهرماه به وب سایت دانشگاه هرمزگان به نشانی http://www.hormozgan.ac.ir مراجعه کنند.

زمان آزمون ۱۱ آبان ماه امسال است. مکان و زمان دریافت کارت شرکت در آزمون در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ف

 جذب نیرو در شرکت پالایش نفت بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
با سلام . لطفا زمان اعلام نتایچ را اعلام بفرمایید . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
sajad
۱۰:۱۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
با سلام:
بی عدالتی کامل. طبق بند زیر که از شرایط شرکت در آزمون هستش, افرادی که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد دارن نمیتونن در مقطع کاردانی شرکت کنن, وبا اطلاعات زیادشون حق کاردان ها رو ضایع کنن, اما این اتفاق در تمام ازمون ها بخصوص این ازمون رخ داد, واکثرا در مقطع بالاتر شرکت کردن. و با اینکه از شرایط شرکت بود,هیچ توجهی نشد به این موضوع.
لطفا خواهشا پیگیری کنید
(۲-۱۶- فارغ التحصیلان در مقاطع تحصیلی بالاتر حق شرکت در آزمون استخدامی مقاطع پائین تر را نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت، از انجام مراحل استخدامی محروم شده ودر صورت استخدام، قرارداد استخدامی ایشان فسخ خواهد شد.)