رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بافق گفت: همه نهاد ها باید با همکاری یکدیگر در ایجاد امنیت پایدار تلاش کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بافق در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای  انتظامی در بافق گفت: وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت است و ایجاد امنیت به عهده همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها است و همه باید با همکاری یکدیگر در ایجاد امنیت پایدار تلاش کنند.

حجت الاسلام  حسنی  افزود:در دوره کنونی که دشمن قصد دارد با نقشه‌ها و توطئه‌های خود امنیت را از ایران و انقلاب و اسلام حذف کند باید تلاش کنیم تا با موفقیت از این گردنه‌ها عبور کنیم.

وی با بیان اینکه حفظ نظام و انقلاب از واجبات است تصریح کرد: هر فردی که در راستای حفظ نظام قلم بزند و قدم بردارد در لشکر اسلام است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بافق با اشاره به اینکه شهر خوب شهری است که امنیت در آن برقرار باشد گفت: در چنین شهری رزق و روزی فراوان می‌شود، ولی اگر کفران نعمت شود خوف و گرسنگی بر آن شهر حکم می‌شود.

وی افزود: قرآن، امنیت را در پرتو این می داند که هرچه افراد با تقواتر باشند امنیت آن‌ها مطلوبتر است و سلب امنیت بزرگتر از قتل عنوان شده که عذاب عظیمی بر افرادی که امنیت را مخدوش می‌کنند بوجود می‌آید.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در این مراسم نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:در فرهنگ دینی در مورد سربازان نظام آمده است که زیبایی شهر و کشور به برکت وجود آنهاست که اگر امنیت در شهر و کشور باشد همه چرخ‌های اقتصادی، فرهنگی و ... می‌چرخد و امنیت ایجاد می‌شود.

گفتمی است، در حاشیه این مراسم کارکنان ساعی، بازنشستگان، پلیس‌های افتخاری، برندگان مسابقات ورزشی و اعضای شورای معتمد پلیس با اهداء جوایزی تجلیل شدند.

در دومین روز از هفته ناجا صبحگاه مشترک انتظامی بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق و جمعی از مسوولان در ستاد انتظامی ایت شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

همه باید با همکاری یکدیگر در ایجاد امنیت پایدار تلاش کنند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.