فردین معصومی:هوس کشتی گرفتن به سَرم زده و می خواهم وارد میدان رقابت شوم

دارنده مدال نقره رقابت های جهانی کشتی آزاد گفت:بار دیگر هوس کشتی گرفتن به سرَم زده و در صورتی که شرایط مهیا باشد بازهم روی تشک حاضر خواهم شد.

فردین معصومی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،با بیان این مطلب افزود:چند سالی است که از دنیای قهرمانی فاصله گرفتم و در کسوت مربی کنار کشتی هستم اما با توجه به شرایط موجود دوست دارم بار دیگر به عنوان کشتی گیر در میادین حاضر شوم.

وی درباره وضعیت فعلی خود اظهار داشت:چند ماهی است که به صورت جدی تمرینات مستمر و منظمی را دنبال می کنم و هم اکنون به لحاظ بدنی،جسمی و روحی شرایط مطلوبی برای کشتی گرفتن دارم.

دارنده مدال برنز جهان درباره اینکه به دوبنده تیم ملی هم فکر می کند گفت:فعلاً فقط می خواهم کشتی بگیرم و به همین منظور نیز اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و شرایط مهیا باشد در مرحله نهایی و فینال رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد به میدان خواهم رفت.

گفتنی است فردین معصومی متولد سال1356،دارنده 2 مدال طلا و نقره جهان،نقره و برنز بازی های آسیایی و همچنین 4 مدال طلای قهرمانی آسیا از سال 93 به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی مشغول به فعالیت بود؛وی پس از قهرمانی تیم ایران در رقابت های جهانی کشتی ساحلی سال 2017 اعلام کرد دیگر به عنوان سرمربی در کنار کشتی گیران ساحلی نخواهد بود،معصومی در مقطعی نیز به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد در خانه کشتی حضور داشت و  هم اکنون در یک تصمیم تامل برانگیز قصد دارد بار دیگر به عنوان کشتی گیر در میادین حاضر شود.


بیشتر بخوانید:

احتمال رویارویی کشتی گیران ایران با قرعه نحس در رقابت های جهانی بوداپست

معرفی اعضای کمیته فنی رقابت های عمومی کشتی آزاد بزرگسالان


انتهای پیام/

صحبت های فردین معصومی درباره بازگشت دوباره اش به دنیای قهرمانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار