اختتامیه طرح توان افزایی و تاب آوری بانوان محلات در اردکان

متولی تسهیل گر آموزشی مهارت‌های تاب آوری اجتماعی زنان خانواده گفت:طرح توان افزایی و تاب آوری بانوان محلات در شهرستان اردکان برگزار شد.

اختتامیه طرح توان افزایی و تاب آوری بانوان محلات در اردکانبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد کاظم متولی تسهیل گر آموزشی مهارت های تاب آوری اجتماعی زنان خانواده در اردکان با اشاره به طرح توان افزایی و تاب آوری بانوان گفت: این طرح ۳ سال به صورت مدام از سوی  معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهور با همکاری دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌ها برگزار می‌شود.

متولی افزود: طرح ملی تاب آوری اجتماعی از جمله طرح‌های دولت در حوزه زنان و خانواده است که مهمترین هدف از اجرای این طرح ،کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان، کاهش خشونت، کاهش نزاع‌های خانواده در جامعه است.

وی ادامه داد: توانمندسازی گروه‌های مختلف زنان و حمایت از فعالیت‌های کارآفرینی و اشتغالزایی گروه‌های مختلف به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر  از دیگر اهداف این طرح است.

متولی گفت: در اجرای این طرح بانوان در دوره های آموزشی  شرکت کرده و با مسائل و مشکلات زندگی و نحوه برخورد با مشکلات آشنا می شوند.

اعظم شاکر تسهیل گر اجتماعی در سطح محلات و حوزه ی شهرستان اردکان نیز گفت : در حوزه‌ی زنان سرپرست خانوار بهزیستی تقریبا ۴۰ نفر شناسایی و در حوزه زنان کمیته امداد هم ۴۰ نفر پیش بینی شده است.

طرح تاب آوری اجتماعی یکی از طرح‌های مهم و موفق معاونت امور زنان ریاست جمهوری است.

طرح توان افزایی و تاب آوری بانوان با همکاری موسسه صاحب الزمان و امور بانوان فرمانداری اردکان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

طرح توان افزایی و تاب آوری بانوان محلات در اردکان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار