مسابقات تیراندازی با کمان و بولینگ در قم برگزار شد

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان هفته دفاع مقدس و رقابت‌های دوره‌ای بولینگ از جمله اخبار ورزشی استان قم است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ مسابقات تیر و کمان استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس، روز جمعه در سالن اختصاصی هیئت تیراندازی با کمان قم و در مسافت ۱۸ متر برگزار شد که نفرات برتر در دو بخش مردان و زنان مشخص شدند.

بر این اساس در بخش مردان، مهدی عزیزی اول شد و مسعود سیلانی و علی البرز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و در بخش زنان سمیه آجورلو، منصوره کاملی و ملیکا لطفیان در رده‌های برتر ایستادند.

انتقال ۲ بازیکن تیم والیبال کریمه قم به نماینده یزد

میلاد رشیدی و احمد احمدی ۲ بازیکن دفاع وسط فصل قبل تیم والیبال کریمه قم، نماینده استان قم در لیگ دسته اول والیبال ایران با عقد قرارداد یک ساله به تیم دسته یکی شهداب یزد پیوستند.

تیم کریمه قم از تیم‌های بازیکن ساز والیبال در استان قم است که در ۲ سال اخیر در لیگ دسته اول بزرگسالان کشور حضور داشته است و فرصتی برای حضور والیبالیست‌های جوان قمی در این سطح ایجاد کرده است.

برگزاری رنکینگ استانی بولینگ قم

ششمین دوره از مسابقات مقطعی رنکینگ استانی رشته بولینگ در قم برگزار شد و شرکت کنندگان در باشگاه رز بولینگ به رقابت پرداختند. در این مسابقات محمدرضا قاسمی ماهر با امتیاز ۶۸۰ به مقام نخست دست پیدا کرد و در صدر رنکینگ قرار گرفت.

مصطفی رضایی با امتیاز ۶۷۲ دوم شد و مصطفی بابایی و شهاب طاهری بیان در رده‌های سوم و چهارم این مرحله از مسابقات قرار گرفتند.

پیروزی بانوان والیبالیست قمی برابر حریف اصفهانی

دختران والیبالیست قمی در دیداری دوستانه برابر تیمی از اصفهان پیروز شدند. تیم والیبال نادر شیمی قم در دیداری تدارکاتی مقابل تیمی از استان اصفهان در سالن نرگس قم ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

والیبال بانوان قم سال‌ها است که در لیگ‌های کشوری نماینده‌ای ندارد و تنها حضور والیبال قم در عرصه کشوری به شرکت کردن تیم‌های رده‌های سنی پایه قم در مسابقات استان‌ها که هر سال در تابستان انجام می‌شود محدود شده است.

انتهای پیام/ح

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان و بولینگ در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار