خداحافظی پارس جنوبی جم با جام حذفی

پارس جنوبی جم از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بازماند.

خداحافظی پارس جنوبی جم با جام حذفیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زردپوشان تیم پارس جنوبی جم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف سفیدپوشان ماشین سازی تبریز رفتند.

نیمه نخست این دیدار بدون گل پایان یافت و دو تیم به امید کسب برتری در نیمه دوم به رختکن رفتند. تیم ماشین سازی تبریز در دقیقه ۵۹ با گلزنی سید احمد موسوی که در دقیقه ۴۶ کارت زرد گرفته بود، پیش افتاد تا کار برای جمی‌ها دشوار شود.

پس از این گل، بازیکنان پارس جنوبی بار‌ها به دروازه حریف حمله کردند، اما به در بسته خوردند تا اینکه در دقیقه ۹۲ حامد نورمحمدی گل تساوی بخش را به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

۱۵ دقیقه وقت اضافه اول، بدون تغییری در نتیجه به پایان رسید. 

در وقت اضافه دوم در پی اشتباه بازیکنان پارس جنوبی جم، ماشین سازی تبریز در دقیقه ۱۱۶ توانست با گل محمد خرم الحسینی که دقیقه ۱۱۰ وارد میدان شده بود، نتیجه را به نفع خود کند تا بازی با همین نتیجه به نفع تبریزی‌ها تمام شود و پارس جنوبی جم با جام حذفی خداحافظی کند.

علاوه برموسوی، فرید بهزادی کریمی، مسیح زاهدی و عزیز معبودی دیگر اخطاری‌های ماشین سازی بودند و از پارس جنوبی جم نیز امیر میربزرگی کارت زرد گرفت.

تیم سیراف کنگان دیگر نماینده استان بوشهر در این رقابت‌ها نیز دیروز با شکست پنج بر دو مقابل مس کرمان از جام حذفی کنار رفت.

انتهای پیام/ک

 پارس جنوبی جم از جام حذفی کنار رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.