از سرمایه‎گذاران در چهارمحال و بختیاری حمایت می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری، حمایت از سرمایه‎گذاران را از مهم‌ترین برنامه‌های امسال در استان بیان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در چهارمحال و بختیاری که به میزبانی کارخانه قند هفشجان برگزار شد، از مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان خواست؛ مصوبات این کارگروه را با جدیت پیگیری و برای تحقق آن همکاری کنند.

وی افزود: یک گروه رصد برای پیگیری این مصوبات تشکیل و فعال شود تا در هر جلسه، گزارش اجرا و یا دلایل محقق نشدن برخی مصوبات را به صورت کارشناسی و دقیق اعلام نماید.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تمامی مسئولان و دست اندرکاران، به استناد قانون، موظف به حمایت از بخش تولید هستند.

عباسی گفت: حفظ وضع موجود اشتغال و تکمیل ظرفیت تولید کارخانجات مهم‌ترین اولویت مسئولان، و حمایت از سرمایه گذاران، از مهم‌ترین برنامه‌های امسال در چهارمحال و بختیاری است، ضمن اینکه اجازه سوء استفاده و فرصت طلبی اقتصادی نیز به هیچ کس داده نمی‌شود.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظفند تا نیاز‌های خود را با رعایت کیفیت و قیمت مناسب، از تولیدات داخل استان تهیه کنند.

عباسی یادآور شد: برای رفع مشکلات احتمالی حوزه حمل و نقل و بار در استان هم مکاتبات لازم با سازمان راهداری و حمل و نقل کشور صورت گیرد.

گفتنی است: در حاشیه این نشست، استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، از خط تولید کارخانه قند هفشجان هم بازدید کردند.

کارخانه قند چهارمحال و بختیاری در کیلومتر ۱۲ جاده شهرکرد به هفشجان قرار دارد.

انتهای پیام

نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار