درخشش تیم کاراته بانوان سمنان در رقابت‌های لیگ برتر

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: بانوان کاراته‌کای شهرداری موفق به شکست تمام حریفان خود در مسابقات لیگ برتر کاراته شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس بابایی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از برتری تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان در رقابت‌های لیگ برتر کاراته خبر داد.
 
وی افزود: این رقابت‌ها جمعه 13 مهر ماه در سالن شهید کبگانیان تهران در چهار گروه پیگیری و شهرداری سمنان در گروه خود موفق به شکست تمام حریفان شد.
 
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان تصریح کرد: تیم شهرداری سمنان در مرحله نخست دور برگشت در هفته سوم گروه دو به مصاف تیم شیتوریو اینوئی‌های خوزستان رفت و با نتیجه 14 بر پنج پیروز میدان شد.
 
عباس بابایی ابراز داشت: همچنین در مرحله دوم دور برگشت تیم شهرداری سمنان توانست با نتیجه 19 بر یک تیم عقاب مقاومت بروجرد را شکست دهد.
 
وی افزود: در مرحله سوم تیم شهرداری سمنان با نتیجه 16 بر چهار تیم آکادمی نریمان را شکست داد.
 
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه تیم شهرداری سمنان در مرحله پایانی تیم سبک WJKA را با نتیجه 21 بر صفر شکست داد، گفت: تیم شهرداری در این رقابت‌ها توانست برتری گروه دو را از آن خود کند.
 
بابایی اظهار کرد: تیم‌های آکادمی نریمان و شیتوریو اینوئی‌های خوزستان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم گروه دو را کسب کردند.
 
وی عنوان کرد: شهرداری سمنان به عنوان برترین تیم و ریحانه نصیری مربی تیم شهرداری سمنان به عنوان برترین مربی در این رقابت‌ها معرفی شد.
 
انتهای پیام / ز
 

تیم کاراته بانوان سمنان در رقابت‌های لیگ برتر خوش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.