۲۰ کشته بر اثر تصادف مرگبار لیموزین در نیویورک آمریکا

تصادف یک دستگاه لیموزین حامل مهمانان یک جشن عروسی با خودروی دیگری در ایالت نیویورک آمریکا دست‌کم ۲۰ کشته بر جا گذاشت.

۲۰ کشته بر اثر تصادف مرگبار لیموزین عروسی در ایالت نیویورک آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز، تصادف یک دستگاه لیموزین حامل مهمانان یک جشن عروسی در ایالت نیویورک آمریکا با یک دستگاه خودروی دیگر دست‌کم 20 کشته بر جا گذاشت. 

طبق گفته پلیس نیویورک، این تصادف در شهر اسکُهاری Schoharie نزدیک آلبانی، مرکز ایالت نیویورک، روی داده است. هنوز هویت قربانیان و علت این حادثه مرگبار مشخص نشده است.

یو اس ای تودی در گزارشی نوشت 18 تن از قربانیان از سرنشینان لیموزین بوده اند.

بر اساس این گزارش، تاکنون چندین دستگاه آمبولانس، بالگرد و ماشین آتش نشانی به محل حادثه اعزام شده اند. ستاد ملی ایمنی حمل و نقل آمریکا اعلام کرده است کارشناسانی را برای بررسی علت این حادثه به محل اعزام خواهد کرد.

دیلی اکسپرس در گزارشی به نقل از یکی از مقامات محلی اسکهاری نوشت در محل وقوع این حادثه -تقاطع جاده های 30 و 30 اِی- تاکنون تصادفات مرگبار بیشماری روی داده است. این گزارش می افزاید به نظر می رسد ایمن سازی این تقاطع مرگبار که 7 سال پیش توسط  ستاد ملی ایمنی حمل و نقل آمریکا انجام شد، توفیق چندانی نداشته و به ایمن تر شدن این تقاطع کمکی نکرده است.

انتهای پیام/

تصادف مرگبار در نیویورک آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار