کودکان همدانی رایگان به موزه ها و اماکن تاریخی بروند

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: به مناسبت 16 مهرماه روز جهانی کودک بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی برای کودکان و خانواده ها رایگان شد.

کودکان همدانی رایگان به موزه ها و اماکن تاریخی بروندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی کودک بازدید کودکان در کنار اولیا از اماکن زیرپوشش اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان رایگان شد.

وی ادامه داد: بازدید از آرامگاه بوعلی، هگمتانه، گنبد علویان وآرامگاه باباطاهر در روز دوشنبه 16 مهرماه رایگان است و کودکان به همراه خانواده می‌توانند از این اماکن دیدن کنند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان بیان کرد: همدان با توجه به سابقه برگزاری رویدادها و جشنواره‌های حوزه کودک و نوجوان فیلم و تئاتر، میراث فرهنگی چندین برنامه در زمینه کودکان برگزار کرده است.

وی اضافه کرد: همدان سعی کرده ظرفیت‌های موجود و ایجاد فرصت‌های نو در زمینه گردشگری کودکان و نوجوانان در همدان را شناسایی کرده و روایتگری جاذبه‌های گردشگری برای مخاطب کودک و نوجوان را نیز داشته باشد.

خاکسار تصریح کرد: کودکان و نوجوانان باید از کودکی با میراث گران‌بهای گذشتگان آشنا شوند تا بتوانند در بزرگسالی از میراث گذشتگان محافظت کرده و موجب از بین رفتن آنها نشوند.

انتهای پیام/ د

بازدید رایگان از موزه ها و اماکن تاریخی همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.