اقامتگاه ‌بوم‌گرديی داريان ‌پذيرای ‌گردشگران‌ داخلی ‌و ‌خارجی

سرمايه‌گذار و بانی اقامتگاه بوم گردی داريان گفت‌: الحمدا... اداره کل ميراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه عملکرد قابل توجهي در توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی داشته که جای تقدير دارد.

فرامرز رشیدی سرمایه‌گذار و بانی اقامتگاه بوم گردی داریان نگین هورامان در  گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت‌: الحمدا... اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه با مدیریت مهندس بالایی عملکرد قابل توجهی در توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی داشته و دقت نظر ایشان جای تقدیر دارد.

رشیدی افزود‌: جا دارد در راستای امید بخشی بیشتر به اقامتگاه‌های بوم‌گردی که متشکل از روستانشینان خونگرم است تدابیری در خصوص مشکلات بیمه‌ای کادر شاغل در اقامتگاه‌ها اندیشیده شود.

وی افزود: تقاضا داریم نظارت جدی بر خانه‌های اجاره‌ای که بدون مجوز به‌عنوان اقامتگاه یا خانه‌ی اجاره فعالیت می‌کنند صورت پذیرد زیرا تداوم این امر می‌تواند پیامد‌های نامناسبی را در پی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره‌ای به پتانسیل و ظرفیت گردشگری اورامانات و روستای زیبای گردشگری داریان با ابراز گله‌مندی نسبت به بعضی از دستگاه‌های مرتبط و ذیربط حوزه گردشگری خواستار شناخت کافی این دستگاه‌ها نسبت به‌دستور‌العمل و قوانین جاری در امر تسهیل‌گری به موضوع گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی شد.

رشیدی از مدیریت اداره میراث و گردشگری خواستار ارائه‌ی لیست واحد اجاره‌ای اقامتگاه‌ها گردید و در خاتمه تشکر خود رو نسبت به برگزاری این همایش بیان نمود. لازم به‌ذکر است؛ اقامتگاه بوم‌گردی نگین هورامان در روستای زیبا و گردشگری داریان شهرستان پاوه واقع است .
 
 
انتهای پیام/د

اقامتگاه بوم گردی داریان نگین هورامان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار